Märker man om en tjej är intresserad?
Eller är killen korkad om han inte fattar nåt?
Nej det märks inte alltid. Subtila signaler som ögonkast, slänga med håret, skratta, osv behöver inte alltid vara ett tecken på intresse. Och det behöver inte alltid synas heller, det kanske är för diskret gjort.
Och så finns det killar som inte kan och inte förstår den sortens spel utan behöver bli övertydlig. Tex att sitta i hans knä , säga rätt ut att du är intresserad osv.
Nej inte alltid. Men det brukar visa sig så småningom, fast många killar är dåliga på det romantiska spelet och signalerna. En kvinna som är intresserad vill ofta vara nära personen hon gillar. Hitta anledningar att få en titt eller pratstund. Pupiller och kroppsspråk kan också avslöja mycket.
Om killen tror att subtila signaler är tecken på intresse, och det inte är det. Är killen korkad då?
Om killen tror att subtila signaler är tecken på intresse, och det inte är det. Är killen korkad då?
Nej inte alltid. Men det brukar visa sig så småningom, fast många killar är dåliga på det romantiska spelet och signalerna. En kvinna som är intresserad vill ofta vara nära personen hon gillar. Hitta anledningar att få en titt eller pratstund. Pupiller och kroppsspråk kan också avslöja mycket.
Ingen vet. Jag var på date iförgår. Helt ärligt vi hade bestämt 1 timme som blev 3 1/2 plus att vi gick hem till mig 1 timme efteråt. Idag 2 dagar senare vet jag varken hur stort intresse hon har men ännu värre är att jag inte vet hur stort intresse jag själv har. Känns som första gången jag är i just denna sitsen. Brukar kännas givet.
Är tjejer bättre på spelet, eller har tjejer också fel ibland?