• Anonym (Anoli­lli)
    Äldre 14 Sep 11:37
    1235 visningar
    2 svar
    2
    1235

    Sex

    Hejsan!

    Om någon orkar läsa...

    Jag har funderingar kring mitt/vårt sexliv. Jag har en skön kille, sen ett år tillbaka. Vi har båda barn på varsitt håll, inga gemensamma.

    Så vi har typ vecka - vecka med barn och utan barn. Vi har alltså tid att umgås på tumis.

    På senaste tiden har jag märkt att sexet är något jag funderar mycket på, eftersom han inte längre verkar vara lika intresserad. Han verkar tycka om att vara nära, han kramas och vi har nog sex, men inte alls så mycket som förr. Förut kunde det vara flera gånger i veckan, nu är det kanske 2 - 3 ggr i månaden. O det finns orsaker och bortförklaringar, "jag har druckit för mycke", "vi är inte själva i huset", "jag kan inte slappna av för jag är rädd att du blir gravid" (har skaffat skydd sedan dess, men det har inte ändrat på frekvensen för det).

    Men, han kollar porr och använder sej av en fleshlight (onanerar) typ varje dag, minst vartannan. Jag förstår inte varför han hellre gör så. Jag har frågat, han säger att inget är fel. Jag tjatar inte. Men känner mej otillräcklig. Vi har en massa sexleksaker, vi använder ibland, han köper nya.. men sexet har ändå minskat. Kanske jag inte längre är lika attraktiv? Spännande? Någon som känner igen?

  • Svar på tråden Sex
  • Anonym (Bambi­)
    Äldre 14 Sep 11:50
    #1

    Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver.

    Är sambo sedan ett drygt år. Mycket sex i början, typ varje dag.. sedan blev det mindre och mindre och han blir mer och mer oengagerad när vi väl har sex. Har tagit upp det med honom ibland och då har det blivit bättre under någon vecka, sen går det tillbaks igen. Såg i historiken på datorn att han kollat porr flera gånger i veckan. Vilket han förnekade bestämt och började radera historiken istället! Men det är klart jag förstår ändå när jag ser att han raderat liksom!

    När jag frågar så säger han att jag är jättesexig och snygg och att han vill ha sex men att han inte orkar, har druckit förmycket, har ont magen eller ska iväg någonstans.. Har tyvärr börjat ge upp. Man vill ju inte tigga om att få sex! Känner som du, varför tittar han hellre på porr och runkar än att ligga med en riktig kvinna som inte vill något hellre!?

  • Anonym (Anoli­lli) Trådstartaren
    Äldre 14 Sep 13:20
    #2

    Ja! Exakt! Oengagerad känner jag också igen, mesta dels om vi har sex, så är det liksom jag som knullar honom, han rör mej nog, men är ju liksom inte lika som förr, han tar liksom inte tag i ratten....

    Tidigare kunde han binda mej och det var allt möjligt.

    Vad gör man.. känns frustrerande.. och jag vill ju inte heller behöva tigga... :(

Svar på tråden Sex