• vech42

    Jag har tjejer men vad mer?

    hej,

    Jag har tjejer jag träffar, jag orkar inte se dem jämt då jag gillar ha egen tid. Jag vill fråga en sak från er för att bättra mina relationer till dem samt behålla dem.

    Jag vill inte träffa tjejerna så ofta, vill inte förlora kontakten för det,.

    Har du tips på hur jag håller relationen på avstånd samtidigt som jag inte verkar ointresserad? 

  • Svar på tråden Jag har tjejer men vad mer?
  • vech42

    Det borde vara till min fördel att jag inte vill hålla kontakten med dem jämt dessutom.

  • Mongoliet

    Skriv upp alla i bokstavsordning & sedan träffar du dem i ett rullande schema bara. Samma med SMS. 4-6 är lagom att ha att träffa & ca 20-40 kan du nog ha på SMS-rullningen. Svara på deras frågor & spara chattarna så du kan gå tillbaka ifall du glömt när de nämnde något om sin födelsedag eller middagen hos faster Greta mm.

    Bestäm dig för ett tak som du pallar ha. Efter det så betyder det att om 1 ny ska in måste 1 ut ur schemat.

    Lycka till

  • Anonym (Pelle)

    Kör ditt race. Träffa dem när du vill. Fjäska inte. Vänd inte ut och in på dig själv för att få fitta. Bind inte upp dig. Håll hårt på din värdighet, manlighet och rätten att få vara ensam. Var speciell, inte en i mängden. Låt dom komma till dig. Jaga inte. Vårda dig själv, din hälsa, din ensamhet. 

  • vech42
    Anonym (Pelle) skrev 2018-09-14 23:26:41 följande:

    Kör ditt race. Träffa dem när du vill. Fjäska inte. Vänd inte ut och in på dig själv för att få fitta. Bind inte upp dig. Håll hårt på din värdighet, manlighet och rätten att få vara ensam. Var speciell, inte en i mängden. Låt dom komma till dig. Jaga inte. Vårda dig själv, din hälsa, din ensamhet. 


    bra där, vi har samma inställning du o jag
  • Obelisken
    Mongoliet skrev 2018-09-14 23:26:13 följande:

    Skriv upp alla i bokstavsordning & sedan träffar du dem i ett rullande schema bara. Samma med SMS. 4-6 är lagom att ha att träffa & ca 20-40 kan du nog ha på SMS-rullningen. Svara på deras frågor & spara chattarna så du kan gå tillbaka ifall du glömt när de nämnde något om sin födelsedag eller middagen hos faster Greta mm.

    Bestäm dig för ett tak som du pallar ha. Efter det så betyder det att om 1 ny ska in måste 1 ut ur schemat.

    Lycka till


    Episkt!
  • Anonym (Mohaha)

    Har sagt det förr och säger det igen: du är 100% oskuld och har aldrig haft ett förhållande och lär aldrig få det heller. Men dream on. Så jävla patetisk och konstig TS. Dags att gå ut på en 10 000- kronors middag snart? Eller kanske få telefonnummer från 100 ?brudar? på en kväll? Så tragisk är du.

  • eilgbmls
    Mongoliet skrev 2018-09-14 23:26:13 följande:

    Skriv upp alla i bokstavsordning & sedan träffar du dem i ett rullande schema bara. Samma med SMS. 4-6 är lagom att ha att träffa & ca 20-40 kan du nog ha på SMS-rullningen. Svara på deras frågor & spara chattarna så du kan gå tillbaka ifall du glömt när de nämnde något om sin födelsedag eller middagen hos faster Greta mm.

    Bestäm dig för ett tak som du pallar ha. Efter det så betyder det att om 1 ny ska in måste 1 ut ur schemat.

    Lycka till


    Urtypen för en spelare. Det här visar lite hur simpla tjejer är. Haha!
    Inte för att jag misstycker, men det där slutade jag med ganska snabbt när jag insåg vad det leder till.
  • vech42
    Mongoliet skrev 2018-09-14 23:26:13 följande:

    Skriv upp alla i bokstavsordning & sedan träffar du dem i ett rullande schema bara. Samma med SMS. 4-6 är lagom att ha att träffa & ca 20-40 kan du nog ha på SMS-rullningen. Svara på deras frågor & spara chattarna så du kan gå tillbaka ifall du glömt när de nämnde något om sin födelsedag eller middagen hos faster Greta mm.

    Bestäm dig för ett tak som du pallar ha. Efter det så betyder det att om 1 ny ska in måste 1 ut ur schemat.

    Lycka till


    Hahaha perfa
  • eilgbmls

    Ska nog uttala en varning för att ligga runt för mycket. Det brukar medföra vissa... ticks och bieffekter.



Svar på tråden Jag har tjejer men vad mer?