• Anonym (Ronk.)

Har du blivit påkommen när du runkar?

Någon som hastigt blivit påkommen i runkandets stund?

• Svar på tråden Har du blivit påkommen när du runkar?
  • Anonym (Påegenhand)

Ja. Jag var 14 år och otroligt kåt på min kompis mamma (eller egentligen på hennes stora bröst). En dag när jag var på kompisens toalett såg jag en bh som tillhörde hans mamma. Jag blev jättekåt och började runka samtidigt som jag smekte bh:n och fantiserade om hans mamma. Då plötsligt öppnades dörren och mamman tittade in. Hon tittade förvånat på mig och jag kände mig väldigt skamsen över att ha blivit påkommen...

• Gubben65

Tillbringade en vecka hos morsans vännina när jag var ung hon kom in i mitt rum när jag runkade till någon tidning. Men det var bra slutade med att hon lärde mig det mesta om sex den veckan.

• Anonym (Pinsamt)

Min moster kom in precis när jag sprutade hon bara log och har aldrig sagt något.

• Anonym (Erik)

Jag har aldrig blivit påkommen under själva akten, men när jag var 15 glömde jag en uppslagen porrtidning på tvättmaskinen i badrummet. Tyckte det var jätteskönt att gnida perineum mot tvättmaskinskanten medan jag runkade. Jag hade varit ensam hemma och tillfredsställt mig till någon utvikningstjej och av någon anledning så glömde jag lägga tillbaka tidningen i mitt gömställe i garderoben och tänkte inte mer på det under några timmar medan jag var ute med kompisar.

När jag kom hem senare på kvällen hade förstås min lillasyster (tre år yngre) hittat tidningen och direkt skvallrat för morsan. Kan förstå att min syster tyckte det var äckligt och chockerande att hennes bror "läste" dylika tidningar så jag klandrar henne inte. Morsan var dock oväntat förstående och hade ett samtal med oss båda om porr och onani och att det var helt naturligt för killar att vilja titta på nakna tjejer och "lätta på trycket"... det var så olidligt pinsamt att jag nästan önskade att jag hade fått en rejäl utskällning i stället! =)

• Anonym (Under täcket)

Hahaha ja när jag var ung o började runka. Mamma knackade o öppnade dörren snabbt varpå mina händer flög upp från under täcket.... tältet avslöjade allt ändå....

• Anonym (Under täcket)

Hahaha ja när jag var ung o började runka. Mamma knackade o öppnade dörren snabbt varpå mina händer flög upp från under täcket.... tältet avslöjade allt ändå....

I vuxen ålder han dåvarande sambon kommit in i rummet när jag smekt lite med handen i kalsongerna eller fullt ut runkade...det har hänt flera ggr.. ibland även med mening... hon hjälpte mig,.. runkade.. sög.. vi knullade... mmm Good Times

• Bröstlängtan

Ja! Min kompis mamma kom på mig i ungdomen. Jag hade glömt att låsa på toaletten och stod och rynkade med hennes stora bh mot snoppen. Hon gav mig först en riktig utskällning och sedan slutförde hon min avbrutna runk

• Anonym (Glenn Medeiros)

Vi hade faktiskt varit tillsammans i ganska många år, när mitt ex kom på mig med att runka en dag. Jag har ett litet hemmakontor i ett uthus hemma, och jag satt där och runkade och kollade på porrfilm på datorn en förmiddag, när min fru stormade in utan att jag var beredd. Hon blev förlägen, sa "förlåt" och gick därifrån igen.

Efteråt så pratade vi för första gången öppet om våra onanivanor, och det resulterade i att vi började kolla på porrfilm tillsammans, och ibland onanera öppet inför varandra.

• Meddelande borttaget
  • Amadeus2

Min storasyster kom på mig brukade runka och lukta på hennes använda trosor. Hon blev arg och sade det är Lenas trosor inte mina. Lena var min elvaårige lillasyster. Efter det slutade jag lukta på trosor inte helt har hänt senare men inte så ofta. Min storasyster kom in till mig några dagar efteråt hon var inte arg för att jag  runkade var normalt både hon och Lena onanerade men jag skulle inte leta i tvättkorgen. Tror även mamma kom på mig men är inte säker om hon gjorde det så lämnade hon mig ensam.

• Anonym (Japp, en gång)

Ja. Jag har försökt onanera på jobbet en gång, och den gången blev jag påkommen. Är min vanliga tur.

Det blev inte som i porrfilm heller, inget "behöver du hjälp med det där?" utan han som kom på mig stängde bara dörren och ropade "ursäkta!"

Skämdes så in i helv...

Efter det gått några veckor och jag ville be om ursäkt men inte hade någon aning om hur jag skulle göra detta så sa han "Det där är något vi aldrig behöver prata om"

• Konstnärsmodell

För länge sedan när jag gick i nian så hade vi en idrottsdag på våren, det var väldigt varmt den dagen. Jag hade sprungit ett lopp och därefter gått till omklädningsrummet och duschat, men var fortfarande varm. Då jag var ensam så ställde jag mig i dörröppningen för att svalka mig. När jag stod där naken i solen så kändes det upphetsande, tänk om någon skulle se mig. Jag började runka, det var spännande, jag blundade och njöt. Plötsligt så fick ett ljud mig att öppna ögonen, chockad upptäckte jag att skolans snyggaste lärarinna kommit fram till mig. Hon tittade på min hårda kuk och jag blev så upphetsad att jag fick en väldigt kraftig utlösning nästan direkt. Jag bara stod där som förstenad medans min sperma pumpade ut ur mig, det kändes som en evighet och det var så skönt att jag trodde jag skulle svimma. Flämtande efter luft stod jag där fortfarande med stånd och med sperma droppande från ollonet, hon gav mig ett underbart leende tittade en sista gång på min kuk och gick sakta vidare. Resten av terminen gav hon mig ibland en speciell blick, jag skämdes inte utan tyckte det var härligt att hon hade sett min orgasm.

Svar på tråden Har du blivit påkommen när du runkar?