• Anonym (Sex)

Vågar man skriva en sexnovell till killen?

Killen och jag har en pause

Det vart lite mycket tjat och gnäll och lite sex

Men tror det löser sig efter lite pause.

Men nu vill jag visa att jag oxå kan våga lite!

Vågar jag skicka en egenskriven sexnovell?!

Hade ni uppskattat det?

Tips på saker att skriva?

Kan det tända gnistan?

Tanken är ju att när pausen är slut ska novellen bli verklighet

• Svar på tråden Vågar man skriva en sexnovell till killen?
  • Anonym (Sex)

Någon som testat skriva egen novell?

• Lione81

Det skulle verkligen uppskattas och killen gillar sex och går igång på det. Mig personligen hade varit väldigt uppskattat. Hade nästan frågat när pausen ska brytas : ) våga lev ut, du lever en gång. Din kille kommer bli glatt överraskad. Lycka till!

• Anonym (Sex)

Hehe tack

Tror han läser dåliga noveller i sin ensamhet nu i pojkrunmet hos mamma och pappa. Ska överraska honom i morgon kväll!

Exakt målet är att han ska få en trevlig spännande bild av oss inte tänka på tjat o bristande sex o ingen av oss vill ha längre pause! . Nu ska det bli ändring!

• Lione81

Låter som han/ni är unga? Jag tror det kommer att gå utmärkt. Var riklig på detaljer, bara

• Anonym (Sex)

Tack. Inte så unga snart 30 hehe men under pausen sover han hos sina föräldrar

Är bra på detaljer så det blir det allt!

• Pentra

Efter jag bjöd in min arbetskollega att läsa min dagbok på nätet, där det även fanns med en sexnovell i miniformat, så har våra texter till varandra ibl blivit till små noveller, och det är uppskattat av oss båda. Men, vi skriver alltid om sådant vi verkligen vill uppleva, eller uppleva igen, med varandra, och kanske med någon extra twist. ... För mig, som tjej, så brukar sällan första oralsexet leda till orgasm för mig; och risken är att killen då känner sig oduglig, vilket faktiskt i verkligheten inte alls behöver vara sant; så, jag bestämde mig för, att den dagen det händer, oss emellan, så skall han ha fått en liten vink i hur han bör gå till väga. Så, jag skrev helt enkelt ner en liten novell i miniformat gällande vårt möte; utan att använda varken för grova eller för sterila ord; och vad som skulle leda till att jag skulle smälta som smör i solsken under hans händer och av hans kropps och hans tungas beröring, och som slutligen skulle få mig att komma i en skälvande, krampande och förlösande orgasm. Det var väldigt välkommet. Ett tag senare, när oralsex-dagen kommit, så kunde jag inte klaga. Det blev första gången i mitt liv som jag kom av förstagångs-oralsex. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Sex)

Låter nice ju!

Är det vanligast att tjejer eller killar skriver erotisk novell?

Man kanske skulle skriva en bok haha

• Anonym (----)

I din andra tråd är det tjejen som åkt hem till föräldrarna i Norrland under er "pause". Vilket stämmer?

Om du är kille så är det inte alls säkert att en ung tjej uppskattar en sexnovell. Speciellt inte om ni tidigare har tjafsat om sex.

• Anonym (Sex)

Va?! Jag är en tjej. Jag bor inte i Norrland.

• Anonym (Sex)

Vi har inte tjafsat om sex. Men jag hade pga omständigheter ingen lust

• Anonym (Sex)

Ska jag skicka novellen till honom bara sådär som en överraskning.

Eller fråga först om. Han vill ha en novell?

Är tjej

Men menar du ovan att bara tjejer får skicka noveller inte killar?

Som homosexualitet män då?!

• Anonym (Sex)

Tycker folk hänger upp sig för mycket på han. Hon

Vi är människor.

• Anonym (Sex)

Nu tvivlar jag om jag vågar

Kanske för framfusigt?

Svar på tråden Vågar man skriva en sexnovell till killen?