Efter jag bjöd in min arbetskollega att läsa min dagbok på nätet, där det även fanns med en sexnovell i miniformat, så har våra texter till varandra ibl blivit till små noveller, och det är uppskattat av oss båda. Men, vi skriver alltid om sådant vi verkligen vill uppleva, eller uppleva igen, med varandra, och kanske med någon extra twist.
... För mig, som tjej, så brukar sällan första oralsexet leda till orgasm för mig; och risken är att killen då känner sig oduglig, vilket faktiskt i verkligheten inte alls behöver vara sant; så, jag bestämde mig för, att den dagen det händer, oss emellan, så skall han ha fått en liten vink i hur han bör gå till väga. Så, jag skrev helt enkelt ner en liten novell i miniformat gällande vårt möte; utan att använda varken för grova eller för sterila ord; och vad som skulle leda till att jag skulle smälta som smör i solsken under hans händer och av hans kropps och hans tungas beröring, och som slutligen skulle få mig att komma i en skälvande, krampande och förlösande orgasm.
Det var väldigt välkommet.
Ett tag senare, när oralsex-dagen kommit, så kunde jag inte klaga. Det blev första gången i mitt liv som jag kom av förstagångs-oralsex.
... Med vänlig hälsning, Pentra