• Anonym (Ts)

Barnskötare/elevassistent eller bagare?

Jag funderar på att hoppa på någon av dom utbildningarna då jag inte trivs med mitt jobb. Barnskötare/elevassistent är något längre. Har ingen erfarenhet av någon av jobben så vet inte vad jag skulle trivas bäst med... Jag är dock mer intresserad av att läsa ämnen inom barnskötare/elevassistent. Men hur jag skulle trivas med jobbet vet jag inte. Vad hade ni valt, om ni var tvungen att välja någon?

• Svar på tråden Barnskötare/elevassistent eller bagare?
  • SweeneyTodd

Jag skulle valt bagare. 

• Anonym (H)

Jag jobbar som personlig assistent just nu, men utbildar mig till barnskötare/elevassistent på distans samtidigt. Tror och hoppas det ska passa mig! :)

• Anonym (Ts)
    Anonym (H) skrev 2018-09-19 17:29:39 följande:

Jag jobbar som personlig assistent just nu, men utbildar mig till barnskötare/elevassistent på distans samtidigt. Tror och hoppas det ska passa mig! :)

Via vilken skola studerar du via distans? Det ingår väl praktik? Tänker att det är svårt att jobba samtidigt då 
  • Anonym (Ts)
    SweeneyTodd skrev 2018-09-19 17:25:13 följande:

Jag skulle valt bagare. 

Motivera gärna. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Ts) skrev 2018-09-19 17:38:17 följande:

Via vilken skola studerar du via distans? Det ingår väl praktik? Tänker att det är svårt att jobba samtidigt då 

Studerar via KUI. Ja, det ingår praktik, men jag har valt att skjuta på de kurserna till senare då jag kan ta tjänstledigt från jobbet någon vecka. Kurserna är inte alls långa och svåra.. Inlämningsuppgifterna går snabbt att göra.
  • Anonym (G)
    SweeneyTodd skrev 2018-09-19 17:25:13 följande:
    Jag skulle valt bagare. 
    Samma här.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (H) skrev 2018-09-19 17:42:14 följande:

Studerar via KUI. Ja, det ingår praktik, men jag har valt att skjuta på de kurserna till senare då jag kan ta tjänstledigt från jobbet någon vecka. Kurserna är inte alls långa och svåra.. Inlämningsuppgifterna går snabbt att göra.