• Colourfulrainbow

    Tips på var jag kan hitta snygga kläder utan en massa blommor och volanger?

    Jag tar tacksamt emot tips på både fysiska butiker och onlinebutiker. Jag är 29 år. Vill inte ha några stora tryck där det står tex adidas eller Levi's. Har redan massor av basplagg i garderoben, mycket enfärgat, så det är jag inte ute efter. Jag var inne på Zalando, men när jag tryckte på kategorin tröjor kom det upp 171 sidor. Några tips på vilka märken jag kan söka på där? 

    Letar alltså efter damkläder som inte är så feminina. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-20 01:46
    Och jag vill inte ha crop tops, urringat eller kort-kort.

  • Svar på tråden Tips på var jag kan hitta snygga kläder utan en massa blommor och volanger?
  • Solarn
    Colourfulrainbow skrev 2018-09-20 01:33:07 följande:

    Jag tar tacksamt emot tips på både fysiska butiker och onlinebutiker. Jag är 29 år. Vill inte ha några stora tryck där det står tex adidas eller Levi's. Har redan massor av basplagg i garderoben, mycket enfärgat, så det är jag inte ute efter. Jag var inne på Zalando, men när jag tryckte på kategorin tröjor kom det upp 171 sidor. Några tips på vilka märken jag kan söka på där? 

    Letar alltså efter damkläder som inte är så feminina. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-20 01:46
    Och jag vill inte ha crop tops, urringat eller kort-kort.


    Jag kan inte märken, och själv gillar jag spets och blommigt, men det finns ju underkategorier där du kan välja vilken typ du vill ha, och så kan du filtrera pris och färg mm...
Svar på tråden Tips på var jag kan hitta snygga kläder utan en massa blommor och volanger?