Anonym (Dejtsugen) skrev 2018-09-20 20:36:33 följande:
Kan alla se alla när man swipear? Fick för mig att bara de man matchade med kunde man se, men hur går det till? Alla måste väl synas för alla eller är det preferenser man fyller i, som ålder och avstånd osv?
Berätta gärna för är lite nyfiken. Men har varit på flera dejtsajter och är inte så sugen på att se massa jag känner igen!
Tinder suger ändå så du kan strunta i det.
För tjejer blir det BC, en otrolig massa män och svårt att välja och för killar blir det som BC, svårt att få en djup kontakt med nån tjej alls.
De tjejer jag fått till det med där har varit långt under min standard och det har blivit knull direkt eller ingenting.
Jag träffade mitt ex på en normal dejtingsajt och det fungerade för att vi var på samma nivå och skrev riktiga texter till varandra.
På Tinder får tjejer hur många förslag som helst, vilket låter bra för dem, men i verkligheten ger det bara dem en skev syn på deras eget värde och de väljer killar som de normalt inte kan få, men de killarna vill inte ha dem egentligen och därför blir det bara knull och inget mer.
Detta får kvinnor att tro att män är oseriösa, vilket är fel, de försöker bara med killar de inte kan få, och det får män att tycka kvinnor är bortskämda hål som man mest vill knulla av sig i medan man väntar på en tjej man faktiskt vill ha. Men hon finns troligen inte på Tinder.
Jag skulle nog välja bort en tjej bara på den informationen att hon varit på Tinder faktiskt, hon blir snuskig bara av det.