• Shanti87

Elcykel med mjukstart soft start

Försöker hitta i elcykeldjungeln en stadscykel med lågt insteg i prisklass max 12000 kr som har mjuk start och inte rycker iväg. Hittar inget!

• Svar på tråden Elcykel med mjukstart soft start
  • Drottningen1970

Finns det elcyklar som rycker iväg? Det är liksom ingen mc.

Jag köpte min på biltema för 8000, har aldrig upplevt att den rycket iväg..

• Shanti87

Testat en som var supersjuk men superdyr ochvtbå som hade mer rucksyart när motorn går på. Men Biltema kanske jag ska kolla då.

• Coccolina

Tror det du behöver är en cykel med mittmotor som reagerar på pedaltryck då rycker den inte utan reagerar på hur du trampar. Jag har en crescent som jag är jättenöjd med. Men ok jag fick vad jag betalade för, och jag lade det dubbla mot vad du vill lägga... Men finns nog bra även billigare bara man är noga med vilken typ av motor det är....

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Shanti87
    Coccolina skrev 2018-09-21 23:19:50 följande:

Tror det du behöver är en cykel med mittmotor som reagerar på pedaltryck då rycker den inte utan reagerar på hur du trampar. Jag har en crescent som jag är jättenöjd med. Men ok jag fick vad jag betalade för, och jag lade det dubbla mot vad du vill lägga... Men finns nog bra även billigare bara man är noga med vilken typ av motor det är....

Tack för den bra infon ????

• Shanti87

Men varför blir det ????? när jag skriver? Menade bara tack niccolina för bra svar oavsett om det kommer fler frågetecken

• Coccolina
    Shanti87 skrev 2018-09-22 11:18:11 följande:

Men varför blir det ????? när jag skriver? Menade bara tack niccolina för bra svar oavsett om det kommer fler frågetecken

Det är för att du försöker sätta smileys på en mobil ????
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
Svar på tråden Elcykel med mjukstart soft start