• Anonym (mossa)

Killar: Kan ens tjejs inre kvalitéer enbart göra så att du kan bli sexuellt attraherad av henne trots att du inte tycker hon ser så inbjudande ut till det yttre?

Vad är inre kvalitéer? Förmodligen så kan vi tycka lite olika här. Men om vi förutom social kompetens, utbildning mm ser till sådana saker som t ex snällhet, vänlighet, noggrannhet, flitighet, tillit. Ja sådant som mer har en människas personlighet att göra. Skulle du kille kunna tycka att dessa enbart skulle kunna vara så pass attraherande så att du skulle kunna ha sex med tjejen? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar: Kan ens tjejs inre kvalitéer enbart göra så att du kan bli sexuellt attraherad av henne trots att du inte tycker hon ser så inbjudande ut till det yttre?
  • Pripps Vichy

Definitivt kan en kvinnas inre kvaliteter avgöra. Själv är jag och har alltid varit svag för söta kvinnor, de brukar ofta ha kvaliteter som inte tjejer har som ses som enbart snygga.

• Anonym (mossa)
    Pripps Vichy skrev 2018-09-21 22:06:40 följande:

Definitivt kan en kvinnas inre kvaliteter avgöra. Själv är jag och har alltid varit svag för söta kvinnor, de brukar ofta ha kvaliteter som inte tjejer har som ses som enbart snygga.

Förmodligen så är det nog som så. Att man både kan tycka tjejen är söt och sexig om nu man tycker hon såhär har en jättetrevlig personlighet. Jag funderar sedan att vända på det och ställa samma frågeformulering fast till tjejer. 
  • Anonym (mossa)
    Pripps Vichy skrev 2018-09-21 22:06:40 följande:

Förmodligen så är det nog som så. Att man både kan tycka tjejen är söt och sexig om nu man tycker hon såhär har en jättetrevlig personlighet. Jag funderar sedan att vända på det och ställa samma frågeformulering fast till tjejer. 
  • Anonym (kvinna)

Det skulle inte räcka för mig som kvinna. Behöver lite mer fysiska attribut,som snyggt ansikte, humor, sexighet, självförtroende, intelligens ,verbala talanger, ödmjukhet och liknande. Samt kemi att det verkligen klickar om det ska bli tal om sex.

• Wowbagger2000

Kan det absolut göra!

• Wowbagger2000

Gäller för övrigt på andra hållet också...

• Tecum

Absolut! Egenskaper som intelligens, omtänksamhet, empati och självdistans är oerhört sexiga och kan kompensera många yttre attribut.

• Anonym (mossa)
    Wowbagger2000 skrev 2018-09-21 22:20:36 följande:

Gäller för övrigt på andra hållet också...

Jag kan bara säga det att jag bara tror att det nog kan finnas ganska många singeltjejer och killar i vårt avlånga land som inget hellre önskar. Ja att nu vederbörande verkligen vill se vad som finns bakom fasaden. Men hur väl vill vi egentligen lära känna någon? Hur är det egentligen? Har vi egentligen tid och vilja att lägga så mycket energi på att verkligen lära känna någon idag? Ja så vi kan se och lära känna allt det där positiva som är gömt bakom en kanske mycket blyg fasad. Vill vi egentligen forcera den? Orkar vi ens med det idag?

• Mongoliet

Självklart räcker inre för sex & även bara yttre kan räcka för sex. Behöver nog vara en 7:a minst på någon av yttre eller inre för att det ska bli av dock. Förra året hade jag sex med en 1:a på yttre men 10:a på insidan. Förhållande & riktigt intressanta tjejer för mig brukar vara 7 på utsida & 8-9 på insida.

Just nu verkar jag ha chansen på 8-10 på utsidan & många av dessa är även 7-10 på insidan.

7-10 eller 8-10 & jag kanske slår till för gott.

• Wowbagger2000
    Anonym (mossa) skrev 2018-09-21 22:38:04 följande:

Jag kan bara säga det att jag bara tror att det nog kan finnas ganska många singeltjejer och killar i vårt avlånga land som inget hellre önskar. Ja att nu vederbörande verkligen vill se vad som finns bakom fasaden. Men hur väl vill vi egentligen lära känna någon? Hur är det egentligen? Har vi egentligen tid och vilja att lägga så mycket energi på att verkligen lära känna någon idag? Ja så vi kan se och lära känna allt det där positiva som är gömt bakom en kanske mycket blyg fasad. Vill vi egentligen forcera den? Orkar vi ens med det idag?

Jag menade att en tjej som först ser attraktiv ut, kan sjunka rätt rejält om hon har en dryg och otrevlig personlighet.

Men håller med om det du skriver.
Svar på tråden Killar: Kan ens tjejs inre kvalitéer enbart göra så att du kan bli sexuellt attraherad av henne trots att du inte tycker hon ser så inbjudande ut till det yttre?