Visa sig naken
Tycker ni tjejer att det är skämmigt att visa er nakna för killar?
Tycker ni tjejer att det är skämmigt att visa er nakna för killar?
Jag tycker det är lite skämmigt men det är för att jag är ganska kraftig och inte är bekväm med min kropp.
Jag har inte visat mig naken för min man sedan han var otrogen. Det fastslog ju att jag inte duger.
Nej, det tycker jag inte inte.
Med min sambo känner jag mig vacker och sexig naken. Någon annan ser mig inte naken. I bikini bland andra känner jag mig lite obekväm och är medveten om min dallriga mage.
Hur känner du dig?
Men till er alla, släng bort grejen med att det är skämmigt att visa upp er. Var stolt över den ni är och hur ni ser ut, näsan i vädret och ut med bröstet. Hur ni än ser ut så är det så mycket finare att se er "proud" än gömd under en filt.
Ja jag har alltid varit obekväm med min kropp. Tycker den är skitful på vissa ställen. Särskilt missnöjd är jag med ben och rumpa och allt sladdrigt som kommit med åldern!
Skulle ha haft betydligt mer sex i mitt liv om jag inte släpat på detta missnöje, som begränsat mig otroligt. Får mycket intresse och alltid fått höra hur attraktiv jag är , men det inte påverkat min egna syn på kroppen. Det enda som funkat någorlunda är när jag är kär och i en relation, lite beroende på hur bekräftande /accepterande partnern är.
Ibland har jag kunnat glömma den och ge mig hän nästan så att jag känt mig sexig och tyckt att den var fin. Jag vet att många tänt på den och känt åtrå.
Jag har inga problem att visa mig naken för jag är nöjd med min kropp
Ja jag har alltid varit obekväm med min kropp. Tycker den är skitful på vissa ställen. Särskilt missnöjd är jag med ben och rumpa och allt sladdrigt som kommit med åldern!
Skulle ha haft betydligt mer sex i mitt liv om jag inte släpat på detta missnöje, som begränsat mig otroligt. Får mycket intresse och alltid fått höra hur attraktiv jag är , men det inte påverkat min egna syn på kroppen. Det enda som funkat någorlunda är när jag är kär och i en relation, lite beroende på hur bekräftande /accepterande partnern är.
Ibland har jag kunnat glömma den och ge mig hän nästan så att jag känt mig sexig och tyckt att den var fin. Jag vet att många tänt på den och känt åtrå.
Nej. Gillar mina fylliga och kvinnliga former. Har höfter, stora och mjuka bröst och lite bred rumpa. Killarna lägger alltid först märke till mina bröst när jag klär av mig. Känner mig nöjd.
Nej. Gillar mina fylliga och kvinnliga former. Har höfter, stora och mjuka bröst och lite bred rumpa. Killarna lägger alltid först märke till mina bröst när jag klär av mig. Känner mig nöjd.