• Ensamiförhållande4

    Hur kommunicerar jag med min älskarinna

    Jag är sedan många år tillbaka gift med barnens mamma! Vi har numera ett kompisförhållande. Trots uppvakning och att jag talat om hur jag känner angående att vårt förhållande saknar glöd så blir det ingen skillnad! Det är nu över ett år sedan vi hade sex och det är nog 10 år sedan vår senaste riktiga kyss!

    Jag har nu träffat en fantastisk kvinna, även hon gift, inget har hänt ännu men vi har pratat om hur vi känner för varandra! Vi skulle vilja kommunicera hemligt för våra partners! Finns det någon bra app som vi kan skicka meddelanden till varandra utan att vår partner upptäcker det?

    Och ja... jag kommer att avsluta förhållandet men det kommer att ta lite tid då jag vill göra det pga brist av glöd och inte för jag har träffat en ny!

  • Svar på tråden Hur kommunicerar jag med min älskarinna
  • Anonym (Tjej)

    Jag förstår inte helt hur du menar, en app som inte syns även om din partner öppnar och går igenom dina appar och söker efter meddelanden? Eller en där man behöver lösenord för att titta? Eller en vanlig där meddelandena bara inte dyker upp på hemskärmen?

    Du ska alltså göra slut nu men vill inte att din partner ska veta att du gör slut pga någon annan, är det det som är grejen?

  • Ensamiförhållande4

    Helst som första! En dold app ellerliknande!

    Ja, jag måste göra något åt det! Det fungerar inte att leva resten av livet utan närhet! Jag är ?bar? 42 och tycker att jag har många år kvar!

    Det har som sagt inte hänt något med kvinnan men vi älskar att prata med varandra vilket inte våra partners skulle gilla!

  • Anonym (V)

    Skaffa ett gemensamt låst instagramkonto dit ni båda har lösenord till.

  • Cunnilingus18

    Hm..

    Men varför bryter ni inte bara upp med era respektive? Det verkar ju iallafall inte som du och din fru har något kvar ändå?
    Mår du så dåligt i ert äktenskap så är det ju lika bra att gå vidare?

  • Mr K69
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-22 10:48:30 följande:

    Hm..

    Men varför bryter ni inte bara upp med era respektive? Det verkar ju iallafall inte som du och din fru har något kvar ändå?
    Mår du så dåligt i ert äktenskap så är det ju lika bra att gå vidare?


    Måste hålla med. Gör slut på ett snyggt sätt först så kan ni förhoppningsvis träffas i det ni har gemensamt, barnen, utan att klösa ögonen ur varandra. Så mycket bättre för alla parter och särskilt barnen.
  • Anonym (Gry)

    Se till att din telefon har rätt inställningar om push-meddelanden etc. Du kan välja att stänga av sånt och bara få ett pip från appen istället. (nästan alla mobiler kan man göra så med) Då slipper du få notiser direkt på skärmen och ingen kan se vad du fått.

    Jag har gjort så med alla mina appar, istället piper det till och så syns det bara en siffra eller stjärna vid appen som visar att något hänt.

    Jag spelar Wordfeud med min älskare och vi chattar i spelet. Men det syns ju inte på skärmen.

  • Anonym (Hm..)
    Anonym (Gry) skrev 2018-09-22 11:06:12 följande:

    Se till att din telefon har rätt inställningar om push-meddelanden etc. Du kan välja att stänga av sånt och bara få ett pip från appen istället. (nästan alla mobiler kan man göra så med) Då slipper du få notiser direkt på skärmen och ingen kan se vad du fått.

    Jag har gjort så med alla mina appar, istället piper det till och så syns det bara en siffra eller stjärna vid appen som visar att något hänt.

    Jag spelar Wordfeud med min älskare och vi chattar i spelet. Men det syns ju inte på skärmen.


    Tänk om din man blir misstänksam då och tar sig in på din telefon, då ser han ju eran chatt?
  • Anonym (Gry)
    Anonym (Hm..) skrev 2018-09-22 11:09:08 följande:

    Tänk om din man blir misstänksam då och tar sig in på din telefon, då ser han ju eran chatt?


    Jag är singel så det finns ingen man hemma.

    För övrigt anser jag att mobilen är privat område precis som att man inte rotar i andras plånböcker,dagbok eller öppnar någons privata post.

    Jag tog bort pushmeddelanden o sånt för att jag störs av det eviga blippandet o plingandet. Använder mobilen under arbetstid och vill inte bli störd i mitt jobb.
  • Anonym (Tjej)

    Snapchat är väl till för detta eftersom meddelanden försvinner när man läst dem? Är du nojig så kan du ju ta bort appen mellan varje gång och lägga till då du vill läsa. Tror inte det finns någon app som inte syns/är dold. Du kan ju döpa om en vanlig app men det går väl ändå att öppna den?

  • Furti
    Anonym (Gry) skrev 2018-09-22 11:06:12 följande:

    Jag spelar Wordfeud med min älskare och vi chattar i spelet. Men det syns ju inte på skärmen.


    Varför inte vara ärlig mot den som du påstod dig älska? Varför vill du honom så illa?
Svar på tråden Hur kommunicerar jag med min älskarinna