När??
Lämnat in om skillsmässa. Har flera barn, yngsta 15 år. Har varit känslomässigt slut med mannen flera år. Destruktiv relation. När ok att träffa annan?
Lämnat in om skillsmässa. Har flera barn, yngsta 15 år. Har varit känslomässigt slut med mannen flera år. Destruktiv relation. När ok att träffa annan?
Om 15 år, tar lika lång tid att läka som fördärv.
Det känns ju uppfriskande.
Kan ju ljuga och säga imorgon, bättre?
Jag vet att det inte finns något bra svar. Jag känner mig bara så färdig med den relationen och vill leva, vara glad och känna igen. Livet går fort och är kort och har förlorat mycket tid och självrespekt
Så ett snällare svar,
När ok att träffa annan? När du känner för det. (är faktiskt inte mer komplicerat än så)
Ett litet tips som många människor glömmer bort eller ignorerar är att hitta dej själv emellan, man tappar lätt bort sej själv när åren knallar på.
Man får de svaren man förtjänar, eller söker. Nej jag skämtar. Är lite nere och vet att det finns någon som väntar som faktiskt älskar mig som jag är. Bara tungt just nu. Mycket ovisst.
Man får de svaren man förtjänar, eller söker. Nej jag skämtar. Är lite nere och vet att det finns någon som väntar som faktiskt älskar mig som jag är. Bara tungt just nu. Mycket ovisst.
Eller sluta vara självdestruktiv,,, vink "man får svaren man förtjänar".
Är du säker go for it.
Livet är ju som sagt kort. Fick svaret jag sökte.
Känner igen din känsla. Var också i ett destruktivt förhållande där känslorna var slut sedan läääänge! Stannade för barnen. Mått sååå bra sedan jag lämnade!
Alla är vi olika men jag håller med om det flera här skriver, hitta dig själv innan du går till nästa. När man levt med en person så länge (även fast det känslomässigt varit slut länge) så har man ändå anpassar sig efter någon annan, man har delat livet med någon annan.
Det blir ett känslomässigt kaos när man går igenom en skilsmässa/separation.
Ta det åtminstone lugnt med den nya.
Lycka till