• Svar på tråden Har ni KK
  • Anonym (Kvinna35)

Jag har en KK men jag skulle väldigt gärna ha en eller två till. Min nuvarande ser jag bara en gång i månaden på grund av avstånd och jag skulle väldigt gärna få sex oftare.

• fred102
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-09-23 18:26:37 följande:

Jag har en KK men jag skulle väldigt gärna ha en eller två till. Min nuvarande ser jag bara en gång i månaden på grund av avstånd och jag skulle väldigt gärna få sex oftare.

Pm till mig kanske?
  • Anonym (JW)

Har ingen och vill inte ha.

• Man41

Har ingen kk. Dags att börja leta aktivt då jag är ny på marknaden efter långt förhållande och sugen på att vara ensam men ha någorlunda regelbundet sex.

• Fritz08

Nej, jag har ingen KK

Jag skulle vilja träffa en gift kvinna för att prata med över en kvällsfika, att få skriva sms till, krama och kyssa.

Om vi går längre så känns det som om grovhångel ligger närmast det som kallas Knull Kompis.

Alltså söker jag en kvinna där det kan sluta med att vi är HK. Hångel Kompisar

• Anonym (Kvinna - 45 år.)

Har två väldigt stabila KK och känner mig 100 % nöjd med det.

• Anonym (2)

Har 2 Kk. Skulle nöjt mig med en men den ena jobbar natt och andra bor i en annan stad så får kuk för sällan =/

• Anonym (Man 37)
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-09-23 18:26:37 följande:

Har lite samma problem, har en kk men träffas inte så ofta pga avståndet, skulle gärna velat ha en till, som gärna få bo lite närmre.
Svar på tråden Har ni KK