• Newbie­s
    Äldre 25 Sep 10:58
    1171 visningar
    2 svar
    2
    1171

    ÄL-test

    Hej. Gjorde ett ägglossningstest igår kväll som inte visade något. Med morgonurinen idag fick jag dock upp en glad gubbe som då ska indikera på mina mest fertila dagar. Dock säger min cykelapp att jag inte har ÄL förrens om 4 dagar. Har riklig krämaktig (vit) flytning idag. Brukar ha genomskinlig flytning vid ÄL men detta varierar något. Vad tror ni detta är och testet betyder? Har jag ägglossning fast att det inte känns så?

  • Svar på tråden ÄL-test
  • Äldre 25 Sep 11:02
    #1
    Newbies skrev 2018-09-25 10:58:26 följande:

    Hej. Gjorde ett ägglossningstest igår kväll som inte visade något. Med morgonurinen idag fick jag dock upp en glad gubbe som då ska indikera på mina mest fertila dagar. Dock säger min cykelapp att jag inte har ÄL förrens om 4 dagar. Har riklig krämaktig (vit) flytning idag. Brukar ha genomskinlig flytning vid ÄL men detta varierar något. Vad tror ni detta är och testet betyder? Har jag ägglossning fast att det inte känns så?


    Jag skulle lita på testet.
  • Äldre 25 Sep 11:04
    #2
    Newbies skrev 2018-09-25 10:58:26 följande:

    Hej. Gjorde ett ägglossningstest igår kväll som inte visade något. Med morgonurinen idag fick jag dock upp en glad gubbe som då ska indikera på mina mest fertila dagar. Dock säger min cykelapp att jag inte har ÄL förrens om 4 dagar. Har riklig krämaktig (vit) flytning idag. Brukar ha genomskinlig flytning vid ÄL men detta varierar något. Vad tror ni detta är och testet betyder? Har jag ägglossning fast att det inte känns så?


    Jag gjorde äl-test både morgon å kväll under mina försök och det var olika om jag i förväg kunde misstänka äl eller inte.
Svar på tråden ÄL-test