• Äldre 25 Sep 15:04
    505 visningar
    1 svar
    1
    505

    Vart hittar man tjejer? ??

    Hej!

    Konstig fråga kanske, men jag är bisexuell. Men just nu mer nyfiken på tjejer. Men vart hittar jag tjejer att lära känna ? Är inte ut på krogen ofta så det funkar ju inte.

    Någon chatt? Community? Vill inte bara ha sexsnack. Utan verkligen lära känna. Help me!

    29 år är jag om någon undrar ????????

  • Svar på tråden Vart hittar man tjejer? ??
  • Anonym (Tippy­)
    Äldre 25 Sep 15:14
    #1
    erisara89 skrev 2018-09-25 15:04:52 följande:

    Hej!

    Konstig fråga kanske, men jag är bisexuell. Men just nu mer nyfiken på tjejer. Men vart hittar jag tjejer att lära känna ? Är inte ut på krogen ofta så det funkar ju inte.

    Någon chatt? Community? Vill inte bara ha sexsnack. Utan verkligen lära känna. Help me!

    29 år är jag om någon undrar ????????


    Jag skulle vara öppen med det inför familj, studiekamrater, kollegor och liknande. Så att människor vet.

    Då kanske någon tjej vågar närma sig dig. Jag tror att de som är bisexuella eller homosexuella inte vågar närma sig andra just för att sannolikheten att den man närmar sig själv är lagd åt samma håll. Det kan bli konstigt.

    Å andra sidan måste du vara medveten om risken att dina tjejKOMPISAR kanske tror att du stöter på dem och drar sig undan. Av någon anledning så verkar människor tro att någon som dras till personer av samma kön stöter på ALLA av samma kön. Och så är det ju inte, finns ju inte en människa som blir förälskad i alla.

    Om människor vet att du är intresserad av tjejer så kanske det blir annorlunda. Känner en homosexuell person som har beskrivit just detta, att när hen "kom ut" så blev det mycket lättare att hitta partner.
Svar på tråden Vart hittar man tjejer? ??