• healojjj

Ska träffa en kille, är så nervös...

Hej!!

Jag ska träffa en kille, vi har snackat länge men aldrig träffats, så nu är det väl dags. Är så himla nervös bara. Det jag är mest rädd är att det ska bli tyst, kan inte tänka mig något värre än det. Känner en stor press också eftersom han verkligen verkar vara en fin kille. Jag vet redan mycket om honom eftersom vi snackat mycket om allt, vilket gör att jag blir ännu mer rädd för tystnaden.

Har ni några tips, några egna erfarenheter? Något som kan få mig att bli mindre nervös och våga göra det? Vad tycker ni att man ska göra? Är bio för opersonligt?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ska träffa en kille, är så nervös...
  • Corneliass

Hur gammal är du? Ganska riskabelt att träffa en person man aldrig träffat förut själv, vart ska ni ses någonstans? 

Gravid med första barnet
  • healojjj
    Corneliass skrev 2018-09-26 16:58:49 följande:

Hur gammal är du? Ganska riskabelt att träffa en person man aldrig träffat förut själv, vart ska ni ses någonstans? 

Jag är 18 år gammal! Vi har snackat länge och jag vet lite vem hans kompisar är osådär.. Jag tänkte att man kanske kunde gå på bio, ta en promenad i stan eller liknande Glad
  • Mongoliet

Jag tycker bio är bra även om de flesta skulle säga emot. Då pratar man lite löst i 20 min innan & samma efter. Sett en bra film & man vet förmodligen ändå om man vill ses igen. Sedan kan man gång 2 köra den där tradiga intervjun. Lättsammare om man redan setts.

• Corneliass
    healojjj skrev 2018-09-26 17:11:01 följande:
    Jag är 18 år gammal! Vi har snackat länge och jag vet lite vem hans kompisar är osådär.. Jag tänkte att man kanske kunde gå på bio, ta en promenad i stan eller liknande Glad
    Ja bio låter ju jättemysigt :) 
    Gravid med första barnet
Svar på tråden Ska träffa en kille, är så nervös...