• Anonym (Hej)

Nu med tunt hår,vad har ni för frisyr?

Har tunt hår och är så trött på det..vill få det att se tjockare ut men det är svårt.

Har uppklippt hår och det är fint de första veckorna sen känns det platt o tunt igen efter det växt lite.

Hur har ni era frisyrer? Vill helst slippa klippa det kort.

• Svar på tråden Nu med tunt hår,vad har ni för frisyr?
  • MeandHim

Lååångt tjockt svall, tack vare hairtalk extension.

Äter medicin som ger håravfall så det är runt, platt och skittråkigt!

Satsa på en Loob och sätt i några slingor med tejp extensions för att få det tjockare.

• Anonym (Hej)

Har kollat in hairtalk och det verkar jättebra, tyvärr kostar det en hel del. 4000 insättning och 750 omsättning typ varannan månad. Räknar med två hela insättningar per år och det har jag tyvärr inte råd med.

Tack för svar!

• MeandHim

Ja, det är nackdelen att det är svindyrt. Jag önskade mig i födelsedagspresent osv sen använder jag inte produkterna som hör till då jag tycker det är värdelöst! Kör vanliga frisörschampon.

Testa att göra lite ljusa slingor, då blir håret lite poröst och upplevd tjockare.

Testa Kevin murphys beedroom hair, den är super och får håret att svälla :)

• Anonym (Tunn)

Har typ axellång bob. Sedan använder jag produkter som skitar ner håret då får det mer volym. Använder pret a pret torrschampoo i hårbotten, det liksom lyfter och luftar till det. Kevin muprhys bedroom hair i resten utav håret för att få det frissigare och skapa luft i det då upplevs det också som tjockare. Jag använder även plattång fram i luggen men för att lyfta den så den inte ligger platt mot huvudet. Och för att få ha kvar svallet toppar jag med Loco coco hårspray. 

Svar på tråden Nu med tunt hår,vad har ni för frisyr?