4år utan sex
Är det normalt att vara sambo och inte ha sex?
Det är 4år sedan. Eller har min sambo en älskare?
Är det normalt att vara sambo och inte ha sex?
Det är 4år sedan. Eller har min sambo en älskare?
Har ni pratat om det?
Har ni pratat om det?
har samma problem. känns bisarrt. svårt att prata om det med min sambo. han skyller på mig och då känns det svårt att lösa situationen.
känns som han inte vill försöka längre. eller vill göra det skönt för mig. han vill bara stoppa in den och blir man inte våt direkt så tröttnar han.
ändå är han sårad och känner sig avvisad av mig. Och jag har varit avvisade för länge sen, för jag inte känt mig trygg i relationen.
har samma problem. känns bisarrt. svårt att prata om det med min sambo. han skyller på mig och då känns det svårt att lösa situationen.
känns som han inte vill försöka längre. eller vill göra det skönt för mig. han vill bara stoppa in den och blir man inte våt direkt så tröttnar han.
ändå är han sårad och känner sig avvisad av mig. Och jag har varit avvisade för länge sen, för jag inte känt mig trygg i relationen.
Kanske mår er partner dåligt över något och tappat lusten
Kanske kan ni först bota det. Vitamin, terapi, medicin
Sen gå par terapi fokus sex
4 år helt utan? Spontant är min tanke att hon har en älskare ja.
4 år helt utan? Spontant är min tanke att hon har en älskare ja.
Hur länge har ni varit ett par, e ju skillnad på fem år och 35
Din fråga om det är normalt eller inte är jag inte rätt man att svara på. Här är det över 7 år sedan jag och hustrun låg med varandra. Jag vet nu att hon inte har sexlust pga att hon är tjock, men hon uppskattar annat i vårt förhållande. Vi är båda i åldern 50+
Jag har alltid varit motståndare till otrohet, men skulle jag träffa en kvinna i ssmma situation som mig skulle jag säkert falla i den fällan.
TS. Du är inte ensam.