• Anonym (Fred)

4år utan sex

Är det normalt att vara sambo och inte ha sex?

Det är 4år sedan. Eller har min sambo en älskare?

• Svar på tråden 4år utan sex
  • Anonym (Vso)

Har ni pratat om det?

• Anonym (Fred)
    Anonym (Vso) skrev 2018-09-27 22:52:26 följande:

Har ni pratat om det?

Tyvärr så ser hon inte problemet. Hon klara sig utan
  • Anonym (+1)

har samma problem. känns bisarrt. svårt att prata om det med min sambo. han skyller på mig och då känns det svårt att lösa situationen. 

känns som han inte vill försöka längre. eller vill göra det skönt för mig. han vill bara stoppa in den och blir man inte våt direkt så tröttnar han.

ändå är han sårad och känner sig avvisad av mig. Och jag har varit avvisade för länge sen, för jag inte känt mig trygg i relationen.

• fred102
    Anonym (+1) skrev 2018-09-27 23:09:26 följande:

har samma problem. känns bisarrt. svårt att prata om det med min sambo. han skyller på mig och då känns det svårt att lösa situationen. 

känns som han inte vill försöka längre. eller vill göra det skönt för mig. han vill bara stoppa in den och blir man inte våt direkt så tröttnar han.

ändå är han sårad och känner sig avvisad av mig. Och jag har varit avvisade för länge sen, för jag inte känt mig trygg i relationen.

Jag lider med dig... vet inte vad man ska göra. Skicka pm så kan vi skriva
  • Anonym (Vso)

Kanske mår er partner dåligt över något och tappat lusten

Kanske kan ni först bota det. Vitamin, terapi, medicin

Sen gå par terapi fokus sex

• Anonym (Mie)

4 år helt utan? Spontant är min tanke att hon har en älskare ja.

• Anonym (Mycket vanligt)
    Anonym (Mie) skrev 2018-09-28 00:01:45 följande:

4 år helt utan? Spontant är min tanke att hon har en älskare ja.

Är vanligt att det bli sådär och skulle inte tänka den tanken. Men visst, säkert kan man inte veta förrän man frågar. Jag och min fru har inte haft sex på flera år och jag är inte längre attraherad av henne. Möjligt att hon träffar någon och det skulle jag inte bry mig om. Vi respekterar varandra tiden vi befinner oss i vårt gemensamma hus.
  • Anonym (Vso)

Hur länge har ni varit ett par, e ju skillnad på fem år och 35

• Fritz08

Din fråga om det är normalt eller inte är jag inte rätt man att svara på. Här är det över 7 år sedan jag och hustrun låg med varandra. Jag vet nu att hon inte har sexlust pga att hon är tjock, men hon uppskattar annat i vårt förhållande. Vi är båda i åldern 50+

Jag har alltid varit motståndare till otrohet, men skulle jag träffa en kvinna i ssmma situation som mig skulle jag säkert falla i den fällan.

TS. Du är inte ensam.

• Anonym (+1)
    fred102 skrev 2018-09-27 23:16:06 följande:
    Jag lider med dig... vet inte vad man ska göra. Skicka pm så kan vi skriva
    Vet inte heller vad man ska göra. Rynkar på näsan

Men vet inte om pm:a. Kan vi inte prata här? vill vara anonym.
Svar på tråden 4år utan sex