• Anonym (Anonym)

Är det magsjuka?

Igår så åt jag cirka ett helt packet werthers original sockerfritt jag åt också mos och hamburgare som hade stått framme i cirka 30-45. Då på natten kände jag hur magen bubblade och lät skit mycket mådde illa gjorde jag också, sen vid kanske 00:30 så sket jag nästan på mig var väldigt lös i magen jag vågade inte skita klart så jag höll mig och gick från toan sen typ 5 min senare höll jag på att skita på mig igen, sen hände inget mer försen 06:45 då var jag dålig i magen fast inte lika sen så bajsade jag bra resten av dagen och mådde bra sen vid cirka 16:15 så bara rann det ur mig 3 gånger på under 30 min men nu mår jag bra och ska äta är skit hungrig? Är det magsjuka eller godiset? Jag är emotofob så är min syster fast värre. Tacksam för svar

• Svar på tråden Är det magsjuka?
  • Tiina87

Kan vara godis då många reagerar på sötningsmedel på samma sätt som dig.

• Anonym (Anonym)

Kan det hålla på i flera dagar? Jag har så många frågor men tänker bara fråga det det gör så himla ont ???? men tack för svar.

• Tiina87
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-29 17:14:33 följande:

Kan det hålla på i flera dagar? Jag har så många frågor men tänker bara fråga det det gör så himla ont ???? men tack för svar.

Ja.
  • neverpreggo

Fick du inte nog med svar i förra tråden?

• Anonym (Anonym)

Haha jo då men jag är som jag är. Väldigt fjollig om man säger så så jag vill liksom se til att alla ser, förlåt

• Tiina87
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-29 18:20:47 följande:

Haha jo då men jag är som jag är. Väldigt fjollig om man säger så så jag vill liksom se til att alla ser, förlåt

Din andra tråd ger exakt samma svar. Nödvändigt att starta en ny...

Har du ringt 1177 och besökt jourcentral också?!
  • neverpreggo

Andra kan tycka att det är jobbigt att läsa x antal trådar om magsjuka, triggande så bäst att hålla sig till en med tydlig titel. Som inte den senaste har.

• Anonym (M)

Helt säkert godiset! Jag kan inte ens lukta på sötningsmedel utan att magen går bananas...

Svar på tråden Är det magsjuka?