Hjärtesorg
Min partner sedan tre år gjorde slut för två månader i känsla. Grejen är att jag är fullkomligt hjärtekrossad. Det känns som om någon man älskat och varit med varje dag har dött. Han hör inte av sig alls. Jag gjorde veckorna efter för att vi behövde hämta grejor hos varandra. Sedan hade vi sex två gånger då vår fysiska attraktion fortfarande är stor. Han kom till mig och hade sex och gick sedan. Jag blev glad av att vara honom nära för att jag såg det som ett steg att vi kanske kunde mötas igen. För tre veckor sedan slutade jag höra av mig och har mått mkt bättre. Han jobbar och bor på annan ort i veckorna och det r alltid jobbigt på helger nr han kommer hem. Vi bor i samma stad.
Idag tog jag kontakt för att jag skulle lämna en hundbur som var hans o min valp växt ur den. Mötet och lämnandet gick bra, en sabb kram fick jag, hanundvek att se på mig utan koncentrerade sig på hunden. Jag var inte klängig som ja brukar utan var ganska kort , sa tack och önskade trevlig kväll.
i bilen bröt jag fullständigt ihop i hulkande gråt. Sorg, saknad och fötvivlan strömmade ur mig. Det var som om jag såg en död nära som jag saknat i en månad men som jag inte fick krama och varanära.
Hjälp mig. Vad ska jag göra.det här är så olidligt jobbigt. att sakna en älskad som inte saknar mig tillbaka. jag skrev ett sms till honom och berättade om hur mötet påverkade mig men jag fick inget svar.
En del av mig ville inte skicka det eftersom jag vet att om ett ex ska sakna en så saknar de inte någon som gråter och klänger sig fast. De saknar någon som är säker och lever sitt eget liv. En annan del av mig ville förmeddla till Fredrik hur jag saknade honom. Hur stor plats han fått i mitt hjärta. Hur stor förlusten av honom kändes.Med ett enkelt tryck så flög meddelandet iväg i etern och hamnade i hans inkorg.
Hjälp mig! Ja bara gråter!