• Anonym (sallyn)

Vill bli tajtare

Jag vill bli tajtare i fittan, är 23 år och aldrig fött barn men känner mig inte så tajt. Min kille tycker att jag är våt och varm under sex men aldrig hört honom säga att jag är tajt. Han har svårt att komma i mig, han tycker det är skönt i början men sen känns det inte mycket säger han. Jag blir väldigt våt dessutom så det känns som man är slappare därnere och då vill jag bli bättre på knipa så att jag känns "tajtare". 

Hur bör jag gå tillväga? ska jag använda knipkulor och ha i under dagen eller ska jag köra knipövningar helt själv. Har svårt att veta hur ofta och hur länge man ska göra dessa knipövningar per gång för att man ska känna resultat :(  Jag tränar på gym 5-6 gånger i veckan och jag har läst att det är bra att göra i kombination med knipkulor i underlivet då. 

• Svar på tråden Vill bli tajtare
  • ThomasW

Han får ta dig I röven då !

• Anonym (Du då?)
    Anonym (sallyn) skrev 2018-09-30 13:56:30 följande:
    Jag vill bli tajtare i fittan, är 23 år och aldrig fött barn men känner mig inte så tajt. Min kille tycker att jag är våt och varm under sex men aldrig hört honom säga att jag är tajt. Han har svårt att komma i mig, han tycker det är skönt i början men sen känns det inte mycket säger han. Jag blir väldigt våt dessutom så det känns som man är slappare därnere och då vill jag bli bättre på knipa så att jag känns "tajtare".  Hur bör jag gå tillväga? ska jag använda knipkulor och ha i under dagen eller ska jag köra knipövningar helt själv. Har svårt att veta hur ofta och hur länge man ska göra dessa knipövningar per gång för att man ska känna resultat :(  Jag tränar på gym 5-6 gånger i veckan och jag har läst att det är bra att göra i kombination med knipkulor i underlivet då. 

Hur upplever du själv sexet? Får du orgasm? Njuter du?
  • Anonym (sallyn)
    Anonym (Du då?) skrev 2018-09-30 14:48:13 följande:

Hur upplever du själv sexet? Får du orgasm? Njuter du?
    jag tycker sexet är skönt men han har aldrig fått mig att komma. Jag tror i och för sig inte att jag kan komma av endast penetrerande sex, har hittills endast kunnat komma av att bli pullad. Är alltid nära orgasm när han pullar mig men han orkar inte fortsätta hela vägen utan får ont i handen mot slutet när jag är väldigt nära klimax :( Jag är inte en sån som kommer superfort utan min orgasm tar lite tid. 
  • Anonym (Du då?)
    Anonym (sallyn) skrev 2018-09-30 14:59:49 följande:
    jag tycker sexet är skönt men han har aldrig fått mig att komma. Jag tror i och för sig inte att jag kan komma av endast penetrerande sex, har hittills endast kunnat komma av att bli pullad. Är alltid nära orgasm när han pullar mig men han orkar inte fortsätta hela vägen utan får ont i handen mot slutet när jag är väldigt nära klimax :( Jag är inte en sån som kommer superfort utan min orgasm tar lite tid. 

Och ändå är ditt största problem att du inte tror att du är tajt nog? Om du tar ansvar för din orgasm och visar hur du vill bli pullad alt pullar själv så kan ju killen din foka på att göra det skönt för sig själv. Varför i hela fridens namn ska du ta ansvar för att han ska ha det skönt när han inte orkar få dig att gå hela vägen?
  • Mr K69

Du har rätt i att det är svårt som kille att få dej att komma bara av penetrerande. Vill man det så får man experimentera sej fram med lite olika vinklar och som tjej säga när det är rätt. Sedan, beroende på vilken ställning man kör, så är det lite svårt som kille att komma åt klittan utan att bryta av sej handleden. Tex i missionären är det jätteknepigt men skeda funkar ju bra.

• Anonym (Håkan)

Det är svårt, nästintill omöjligt att göra fittan tightare. Antingen har man det eller inte. Som man är det hemskt att ha en flickvän/fru med slapp fitta.
    Mitt råd är som någon ovan nämnde. Vänd röven till å låt honom få ta dig där så ska du se att det kommer bli sprut av det hela. Skrattande

• Anonym (Du då?)
    ThomasW skrev 2018-09-30 14:06:19 följande:

Han får ta dig I röven då !

Anonym (Håkan) skrev 2018-09-30 17:31:36 följande:

Det är svårt, nästintill omöjligt att göra fittan tightare. Antingen har man det eller inte. Som man är det hemskt att ha en flickvän/fru med slapp fitta.

Mitt råd är som någon ovan nämnde. Vänd röven till å låt honom få ta dig där så ska du se att det kommer bli sprut av det hela. 

Och tjejens njutning är förstås oviktig?
  • Anonym (Stor?)
    Anonym (Håkan) skrev 2018-09-30 17:31:36 följande:

Mitt råd är som någon ovan nämnde. Vänd röven till å låt honom få ta dig där så ska du se att det kommer bli sprut av det hela. 

Se det som att du inte är stor nog för hennes fitta istället.

Oj, var det jobbigt att höra? Bu-hu.
  • Anonym (.)

Testa en buttplugg i 2an. Andra hålet blir direkt tightare då

• Mr K69

Vilka ställningar har ni testat? Jag har lite svårt att tro att han inte fyller upp musen. Finns en ställning som kallas sjöstjärnan, www.metro.se/artikel/fem-sexställningar-som-världen-glömt

Pröva den annars så når han klittan också på ett bra sätt och du kan visa hur du vill bli smekt.

Svar på tråden Vill bli tajtare