• ejea

    Rosa flytningar

    Hej!

    Jag och min sambo hade sex runt min ägglossning för ca en vecka sedan. Väntar min mens om ca 1, 1 1/2 vecka. Jag har haft oregelbunden mens sen jag slutade med preventivmedel i somras. Förra månaden var min menscykel på ca 31dagar. Men gången innan på ca 40 dagar.

    Igår fick jag ljusrosa/ljusbruna flytningar som jag också har idag. Förstår att det kanske inte alls betyder något men hoppas ju såklart ????????

  • Svar på tråden Rosa flytningar
  • 19SandraJ87

    Hej!

    Är ungefär i samma sits som du ???? Fick blodblandad flytning i söndags, hade ägglossning mellan onsdag-fredag nån gång.

    Sen har jag blött typ mens, men mkt mindre! Pratade med kvinnohälsovården idag pga att jag var orolig för allt blod. Men hon sa att det förmodligen är en nidblödning och inget att oroa sig för. Så ditt är säkert ett gott tecken ????

  • ejea
    19SandraJ87 skrev 2018-10-04 17:34:04 följande:

    Hej!

    Är ungefär i samma sits som du ???? Fick blodblandad flytning i söndags, hade ägglossning mellan onsdag-fredag nån gång.

    Sen har jag blött typ mens, men mkt mindre! Pratade med kvinnohälsovården idag pga att jag var orolig för allt blod. Men hon sa att det förmodligen är en nidblödning och inget att oroa sig för. Så ditt är säkert ett gott tecken ????


    Hej!!

    Jag hoppades ju såklart att det skulle vara en nidblödning, men tyvärr inte.

    Hade ?ljusrosa? flytningar i ca en vecka. Sen kom mensen.

    Hur har der gått för dig?
  • 19SandraJ87
    ejea skrev 2018-10-15 19:08:17 följande:

    Hej!!

    Jag hoppades ju såklart att det skulle vara en nidblödning, men tyvärr inte.

    Hade ?ljusrosa? flytningar i ca en vecka. Sen kom mensen.

    Hur har der gått för dig?


    Aha okej, lite som mig då! Mensen kom med besked i torsdags, och var inte alls som den brukar. Var så mycket blod (ursäkta detaljen)

    Men äntligen slutat blöda, så skönt efter nästan 2 veckor med blodiga flytningar och blod...

    Bara ta nya tag den här månaden :)
  • ejea
    19SandraJ87 skrev 2018-10-16 05:57:27 följande:

    Aha okej, lite som mig då! Mensen kom med besked i torsdags, och var inte alls som den brukar. Var så mycket blod (ursäkta detaljen)

    Men äntligen slutat blöda, så skönt efter nästan 2 veckor med blodiga flytningar och blod...

    Bara ta nya tag den här månaden :)


    Men så konstigt! EXAKT likadant för mig, blödde också mer än vanligt..
  • 19SandraJ87
    ejea skrev 2018-10-17 18:28:15 följande:

    Men så konstigt! EXAKT likadant för mig, blödde också mer än vanligt..


    Lustigt, jag hade inte så mycket klumpar som jag brukar, men inte lätt och se iofs. Kan jubla haft det utan och tänkt på det :)
Svar på tråden Rosa flytningar