• Anonym (En sexuell loser)

Vet inte om jag har haft orgasm eller inte

Hejsan!

Hur avgör man egentligen om man får en orgasm eller om man bara har väldigt skönt? Jag vet inte..
    Jag har många gånger fejkat orgasm framför min pojkvän. För honom är det viktigt att även jag ska få en orgasm men efter en stund så orkar jag liksom inte fortsätta och därför fejkar jag den. Som sagt har jag ofta väldigt skönt men jag vet faktiskt inte om jag någonsin har fått en orgasm eller inte. Hur kan man egentligen avföra?

• Svar på tråden Vet inte om jag har haft orgasm eller inte
  • Anonym (Lust)

Det brukar märkas men sen kan det säkert kännas olika för olika människor. Hur blir det när du tillfredsställer dig själv? Har du inte fått någon då?

• Anonym (.)

Vet du inte så har du inte fått nån orgasm.

Sluta fejka. Lär dig själv att få orgasm innan du kan förvänta dig att din kille ska fixa det.

Klitorisstimili t.ex. Med en satisfyer eller wand, eller en rabbit dildo är bra val att börja testa med på egen hand.

• Anonym (Onaneramera)

Du måste onanera!! Se till att bli riktigt kåt. Kan du inte avgöra det så känn efter att du är våt och klitoris svullen o känslig för beröring. Använd en vibrator på klitoris och sluta inte förrens du exploderar av njutning.

Jag minns fortfarande min första orgasm. Hade då försökt pilla flera gånger men aldrig kommit, även med pojkvänner, sen testade jag en vibrator- ja jävlar vad najs det var! Då var man 14-15 år.

Könner du dig själv så har du aldrig anledning att fejka

• Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2018-10-01 22:05:05 följande:
    Vet du inte så har du inte fått nån orgasm.

Sluta fejka. Lär dig själv att få orgasm innan du kan förvänta dig att din kille ska fixa det.

Klitorisstimili t.ex. Med en satisfyer eller wand, eller en rabbit dildo är bra val att börja testa med på egen hand.
    Håller med
Svar på tråden Vet inte om jag har haft orgasm eller inte