• GoodGame

testade en tjej, hon gick å skiten

tjo,

testade en tjej genom att ge henne riktigt mycket uppmäksamhet.

Jag såg en riktigt snygg brud fast saken är den att hon var ca 20 år, gillar inte unga tjejer i den åldern, då min hypotes om dem stämmer in riktigt bra.

Jag sprang till henne o när jag kom fram till henne sa jag:

"jag sprang såhär lång för att få prata med dig, så snygg är du"

och fifan vad luft hon fick, det var perfa för just där dumpade jag henne rakt av o sparade tid.

det betyder att hon är så jävla osäker att hon får luft för lite komplimang. vilken kass brud, hon kan leka hur snygg hon vill men hennes personlighet säger sanningen.

Ni tjejer ni har inte koll på hur ni ska utvecklas va?

• Svar på tråden testade en tjej, hon gick å skiten
  • Linux1003

Vad du behöver är professionell hjälp och undervisning i svenska. Det förändrar ju dock inte dina IQ och EQ värden.

• Anonym (Särskrivning)
    Linux1003 skrev 2018-10-02 11:06:07 följande:

Vad du behöver är professionell hjälp och undervisning i svenska. Det förändrar ju dock inte dina IQ och EQ värden.

Särskrivning är heller inte bra. IQ- och EQ-värden heter det.
  • Anonym (Lolilpop)
    Anonym (Särskrivning) skrev 2018-10-02 11:13:28 följande:
    Särskrivning är heller inte bra. IQ- och EQ-värden heter det.
    Stavningsnazismen är en utdöd ideologi.

Till trådskaparen, vad får du ut av detta?
    Tveksamt om man uppskattar en komplimang av ett flåsande weirdo..

• Johannai91
    GoodGame skrev 2018-10-02 11:00:24 följande:

tjo,

Jag såg en riktigt snygg brud fast saken är den att hon var ca 20 år, gillar inte unga tjejer i den åldern, då min hypotes om dem stämmer in riktigt bra.

och fifan vad luft hon fick, det var perfa för just där dumpade jag henne rakt av o sparade tid.

det betyder att hon är så jävla osäker att hon får luft för lite komplimang. vilken kass brud, hon kan leka hur snygg hon vill men hennes personlighet säger sanningen.

Varför var det så konstigt? Tänk om hon bara gäspat åt dig när du sa så?
  • Anonym (Suck.....)

tjo,

Hmm och du är singel för att? 

Nej du har inte sagt det rakt ut... men krävs inget geni för att förstå att du är det... 

Är du en sån där man som kallar sig Incel och skyller det på kvinnorna att de inte får ligga utan att inse att de är de själva som är idioter..... 

Eller bor du i skogen och leker med din svans?

• Anonym (Stalker)

Att en snygg tjej ber dig dra åt helvete när du trakasserar henne på stan är en helt naturlig reaktion på ditt sjuka beteende. Att hålla på och tjata på brudar om hur snygga de är, att du vill knulla etc etc som alla dina poänglösa trådar handlar om. Du trakasserar tjejer och tycker att de borde uppskatta din uppmärksamhet eftersom du är Guds gåva till kvinnan, dock ständigt utan tjej eftersom du har noll respekt för tjejer. Dina resonemang på FL är patetiska, du försöker väl göra folk upprörda men jag ser bara en väldigt förvirrad och ensam kille utan social kompetens, dåligt språk och med en fruktansvärt otrevlig och kaxig attityd mot allt och alla. Alla på FL är trötta på dig, självklart är tjejerna i din stad ännu mer trötta. Kan du inte skaffa någon slags jobb så folk får vara ifred? För Svensson för dig kanske?

• EnAnonumius
    Hur skall tjejer utvecklas?

Skall tjejer utvecklas till att acceptera killar, som dig, som är både helt IQ-befriade och helt EQ-befriade?
    Är det det du menar att tjejer skall ha koll att utvecklas till?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (??)

Göd inte trollen = skriv inte i sådan här trådar!!
    Låt idioten tröttna o tyna bort

• Anonym (Särskrivning)

Angeläget ämne. Kommer följa tråden med stort intresse.

• Pentra

Jisses! Är du igång...nu igen?! :-/ Tycker nog att du ist borde plugga stavning och meningsbyggnad på dina håltimmar. ... /Pentra

• Anonym (Mohahaha)

Det är teoretiskt omöjligt att dumpa någon som man inte är tillsammans med.

• Anonym (Stalker)

Han skriver alltid att han dumpade tjejer, när det i själva verket var de som bad honom dra och han slutade med sin oönskade uppvaktning. Säkert en stor förlust för tjejen att bli ?dumpad?.

• Anonym (Särskrivning)

Ja, herre Gud. Alla gånger det gått å skiten å man blivit dissad.

• Mimosa86

Blir inte du glad över en komplimang eller snällt ord från någon? Är väl en väldigt mänsklig reaktion.

Ditt agerande å andra sidan...

• Mimosa86

Blir inte du glad över en komplimang eller snällt ord från någon? Är väl en väldigt mänsklig reaktion.

Ditt agerande å andra sidan...

Svar på tråden testade en tjej, hon gick å skiten