• Äldre 2 Oct 13:54
    2895 visningar
    8 svar
    8
    2895

    Karlsson på taket

    Karlsson på taket verkar inte vara en favorit hos många. Men hur illa ligger han egentligen till? Vad tycker du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Karlsson på taket
  • Äldre 2 Oct 15:14
    #1

    Jag har hört att Karlsson på taket är väldigt populär i Ryssland. Undrar varför.

  • Äldre 2 Oct 18:01
    #2

    Ähh, jag tycker han e rätt ok faktiskt. På ett irriterande sätt.

  • Äldre 5 Oct 16:21
    #3

    Berättelsen och filmen är bra. Karlsson är skitjobbig, men det ska han ju vara. 


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 6 Oct 07:57
    #5

    Röstade på "Ok att titta på" för kan inte precis påstå att jag tycker något särskilt om honom och jag kan inte heller minnas att jag haft några speciella känslor gentemot honom, vare sig positiva eller negativa. u_u

  • HerrFa­ntasi
    Äldre 9 Oct 01:13
    #6

    Helt ointressant. Då jag inte är av rysk härkomst utan svensk, så föredrar jag Pippi. Självklart med oslagbara charmtrollet Inger Nilsson i rollen.

  • Äldre 9 Oct 10:04
    #7
    HerrFantasi skrev 2018-10-09 01:13:54 följande:

    Helt ointressant. Då jag inte är av rysk härkomst utan svensk, så föredrar jag Pippi. Självklart med oslagbara charmtrollet Inger Nilsson i rollen.


    Föredrar också Pippi.
  • Äldre 9 Oct 14:56
    #8
    HerrFantasi skrev 2018-10-09 01:13:54 följande:

    Helt ointressant. Då jag inte är av rysk härkomst utan svensk, så föredrar jag Pippi. Självklart med oslagbara charmtrollet Inger Nilsson i rollen.


    Fast denna tråd handlar inte om Pippi. Då hade frågeställningen lydigt: Vems av Astrids karaktärer gillar ni mest (sedan alternativ). Det finns redan flera såna trådar. Bland annat www.familjeliv.se/forum/thread/57054381-vilken-karaktar-i-astrid-lindgrens-bocker-tycker-du-bast-om
Svar på tråden Karlsson på taket