• Anonym (besviken)

Han prioriterar inte mig

Hej! Jag har lite problem. Min kille prioriterar inte mig. Vi har varit tsm i två år nu, o enda sedan vi blev tsm har det varit likadant. 

Vi bor 20 min från varandra inte alls långt ifrån varandra. 
    Vi träffar varandra oftast  varann vecka ibland vart tredje vecka. Grejen är att jag är inte needy men jag tkr åtminstone att man ska träffas en gång på vecka om man då inte är jätteupptagen..

Det var någon gång det hade gått 5 veckor, o då sa jag ingenting. 
    Grejen är ju så det är alltid jag som tar intiativet, han kan ta intiativ om han märker att jag inte skrivit eller är tillbakadragen och ledsen. Just då när det hade gått 5 veckor brast det.. Då frågade jag honom om han ville vara seriös eller inte..

Jag har pratat med honom om det och sagt att vi träffas sällan.. Då har han sagt får börja prioritera om lite... Då har det varit bra ett tag men sen blir det samma igen.. 

Oftast kan det också var så att jag får " flytta på mig " om hans kompisar ringer.. 
    För well de umgås väldigt mkt oftast hela helgerna. Jag vill att han ska umgås med sina kompisar självklart.. Men jag känner väl också att ska du ha ett förhållande måste du lägga tid.. 

Jag börjar ju även överanalysera och tänka om han verkligen hade tyckt om mig.. då hade han ju velat träffa mig.

Vet inte vad jag ska göra... tkr om honom så mkt.. 

• Svar på tråden Han prioriterar inte mig
  • Anonym (mmm)

Trist!
    Om jag var du skulle jag dra mig undan, se vad som händer då. 
    Ni är nog där att du prioriterar honom mer än han prioriterar dig 

• Anonym (A)
    Anonym (mmm) skrev 2018-10-02 17:33:08 följande:
    Trist!
    Det skulle jag också göra.
  • Anonym (besviken)
    Anonym (mmm) skrev 2018-10-02 17:33:08 följande:

Trist!

Har testat o göra det.. Det är då han fråga om han gjort något fel osv.. 
    Det är då allt blir bra för stunden och sen går det tillbaka.. 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (besviken) skrev 2018-10-02 17:54:35 följande:
    Har testat o göra det.. Det är då han fråga om han gjort något fel osv.. 
    Det är då allt blir bra för stunden och sen går det tillbaka.. 
    Och varför blir allt "bra" - jo, för att du blir glad just då och accepterar hans beteende. 2 år säger du, det är ju rätt lång tid. Och att kompisarna går före om ni har bestämt något är inte ok! 

Vad har du för framtidsplaner? Ser du att ni skulle bo ihop en gång tex? Vad tänker han?
  • Tihi

I min värld så är ni inte ens ihop. Du träffar ju kassörskan på Ica mer än du träffar din så kallade kille. Gör slut och gå vidare med någon som faktiskt vill spendera tid med dig.

• neverpreggo

Ni har inte samma bild av vad ett förhållande är, inte samma behov av att träffas. Det kommer inte att plötsligt ändra sig så är det värt det?

Svar på tråden Han prioriterar inte mig