• poppa01

brutalt fula killar har noll chans

så är det.

en ful kille kan ha bra personlighet och med den vägen ingå i ett förhållande.

men en kille som är brutalt ful som jag har noll chans oavsett hur bra personlighet den väldigt fula killen har, en väldigt ful kille måste vara rik för att ingå i ett förhållande fast då är det inte riktig kärlek, det är pengarna som kvinnan är ute efter.

märkligt ändå att väldigt fula kvinnor inte vill ha något att göra med väldigt fula killar. jag skulle gärna acceptera en väldigt ful kvinna men ingen kvinna vill ju ha en välldigt ful kille som inte är rik.

• Svar på tråden brutalt fula killar har noll chans
  • Anonym (Anonym man)

Tror du har fel, jag tror det finns någon för alla smaker.

Kan tänka mig att det finns "brutalt fula" kvinnor som söker "brutalt fula" och omvänt, och deras kärlek är precis lika härlig som vem som helst.

Tycker du låter lite bitter?

• poppa01
    Anonym (Anonym man) skrev 2018-10-02 22:58:56 följande:

Tror du har fel, jag tror det finns någon för alla smaker.

Kan tänka mig att det finns "brutalt fula" kvinnor som söker "brutalt fula" och omvänt, och deras kärlek är precis lika härlig som vem som helst.

Tycker du låter lite bitter?

så varför är jag då 28 år och oskuld + okysst och aldrig dejtat?

varför finns det killar som är oskulder livet ut?

varför har 1000+ kvinnor sagt nej till mig om det finns någon för alla smaker.

jag har 100+ fysiska defekter + lågt iq, hur kan någon kvinna tycka om mig?

jag ser aldrig brutalt fula kvinnor med brutalt fula killar.

bitter?`lite ledsen kanske, du säger "så här ser det ut" och ändå så ser inte mitt liv ut så och inte andra i min sits heller, jag är ensam och vill uppleva kärlek och närhet precis som du vill.
  • Anonym (Anonym man)

Ähh, ge inte upp nu!

Viktigt att du har en bra attityd, och försöker samla ihop allt självförtroende du har. Det är inte så roligt att vara ofrivilligt singel, men försök istället att skapa vänner och en hobby du kan dela med flera. Då lär man sig efter ett tag att bli riktigt bra på det "sociala spelet", och det kommer garanterat löna sig.

Tror inte det är någon tjej som nappar här, när du skriver så här på FL.

Lycka till!

• poppa01
    Anonym (Anonym man) skrev 2018-10-02 23:23:28 följande:

Ähh, ge inte upp nu!

Viktigt att du har en bra attityd, och försöker samla ihop allt självförtroende du har. Det är inte så roligt att vara ofrivilligt singel, men försök istället att skapa vänner och en hobby du kan dela med flera. Då lär man sig efter ett tag att bli riktigt bra på det "sociala spelet", och det kommer garanterat löna sig.

Tror inte det är någon tjej som nappar här, när du skriver så här på FL.

Lycka till!

varför ska jag forsätta med något som är så menningslöst när jag ändå inte har någon chans. varför tortera sig själv. varför ska 1000+ nobbningar bli 2000+ bara för att?

jag har haft utmärkt attityd och ändå så vill ingen ha mig. problemet med mig är ansiket, kroppen och den låga iq inte "attityden"...

ingen vill vara min vän, detta är också ett problem jag har. men längtan efter flickvän och sex är större än längtan efter vänner.

jag har många hobbies, hjälper inte så mycket.

jag har lågt iq, född med det, försökt förbättra det, det gick inte.

japp kvinnor kräver att män är perfekta men samdigit så har kvinnor själva dålig självkänsla. hyckleri tycker jag.

och familjeliv är en sak, men ingen annanstans pratar jag så här, och ändå så är de inte intreserade.
  • Anonym (Anonym man)

Fokusera istället på alla egenskaper du besitter, och hur du ska förbättra dem så kommer det nog att lösa sig!

Lycka till!

• Anonym (Hmm)

Jag har flertalet tjejkompisar. En är tillsammans med en kille som redan är flintskallig högst upp på huvudet, han är dessutom kort, och hans hy är fullt av finnar. Han är inte rik heller, tvärtom han har ett lågavlönat jobb. Hon ser helt vanlig ut, ingen modell, men hon är söt. 

En annan tjejkompis är tillsammans med en man som är riktigt tunnhårig, ser ut att vara 5-10 år äldre än vad han egentligen är. Han har ett vanligt knegarjobb, och när han blev arbetslös stannade hon med honom. 

En annan tjejkompis är tillsammans med en kille som är socialt handikappad. Han har ingen aning om hur han ska föra sig i sociala situationer. Han har också ett vanligt knegarjobb.

En annan tjejkompis är tillsammans med en kille som har extremt mycket finnar i ansiktet. 

Här har du ett tips: När du möter en kvinna få henne att känna sig som en kunglighet. Ge henne tid, uppmärksamhet, komplimanger, ställ upp för henne. Är hon sjuk, då åker du hem till henne med en paket glass och medicin.

• Anonym (Anonym man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-10-02 23:53:12 följande:

Jag har flertalet tjejkompisar. En är tillsammans med en kille som redan är flintskallig högst upp på huvudet, han är dessutom kort, och hans hy är fullt av finnar. Han är inte rik heller, tvärtom han har ett lågavlönat jobb. Hon ser helt vanlig ut, ingen modell, men hon är söt. 

En annan tjejkompis är tillsammans med en man som är riktigt tunnhårig, ser ut att vara 5-10 år äldre än vad han egentligen är. Han har ett vanligt knegarjobb, och när han blev arbetslös stannade hon med honom. 

En annan tjejkompis är tillsammans med en kille som är socialt handikappad. Han har ingen aning om hur han ska föra sig i sociala situationer. Han har också ett vanligt knegarjobb.

En annan tjejkompis är tillsammans med en kille som har extremt mycket finnar i ansiktet. 

Här har du ett tips: När du möter en kvinna få henne att känna sig som en kunglighet. Ge henne tid, uppmärksamhet, komplimanger, ställ upp för henne. Är hon sjuk, då åker du hem till henne med en paket glass och medicin.

Läs och lär!
  • LD301NSkipper
    poppa01 skrev 2018-10-02 23:07:57 följande:

så varför är jag då 28 år och oskuld + okysst och aldrig dejtat?

varför finns det killar som är oskulder livet ut?

varför har 1000+ kvinnor sagt nej till mig om det finns någon för alla smaker.

jag har 100+ fysiska defekter + lågt iq, hur kan någon kvinna tycka om mig?

jag ser aldrig brutalt fula kvinnor med brutalt fula killar.

bitter?`lite ledsen kanske, du säger "så här ser det ut" och ändå så ser inte mitt liv ut så och inte andra i min sits heller, jag är ensam och vill uppleva kärlek och närhet precis som du vill.

Jag är en ganska så snygg kille, många brukar kalla mig för snygging osv, får mycket blickar också. Men, jag är trots det oskuld. Jag är snart 23 år. Har iofs kysst några tjejer 3-4 ggr, dock för 5+ år sen.

Vet inte om det hjälper men man får inte bara ligg och kärlek för att man ser bra ut. Jag har jättesvårt att vara social då jag avviker väldigt mycket i hur man är och så, väldigt socialt inkompetent mao. Jag är dock också kort (1.70) en större nackdel såklart. Jag har också jättefeta öron som sticker ut, men oavsett vad det är för negativt med mig så kan jag inte gå och skylla/tänka på det ( om jag inte vill låta det påverka mig resten av livet)

Du kanske tänker eller försöker för mycket också så att det får motsatt effekt? Typ som när man försöker göra en snygg bollkonst framför någon, men misslyckas just för att man kanske försöker/tänker för mycket, för att sen lyckas med denna bollkonst när man är helt själv(när ingen ser å man har mindre press på sig att göra det).

Med det sagt, tänk inte bara på att försöka få en tjej. Försök att njuta av livet och förbättra dig själv så mycket som det bara går. Biffa upp dig, vad som helst..
  • Anonym (Nä)

Är ju bara att googla på "ugly wedding photos" så får du bildbevis på att strykfula människor ändå kan ha förhållanden.

• Anonym (A)

Nej ingen vill ha någon som är brutalt ful, brutalt osäker, brutalt bitter osv. Du är singel och okysst vid 28 för att ingen vill ha dig säger du. Ok. Vi har hört det nu. Vi kan inte göra något åt det. Synd för dig. Dina många trådar om detta här kommer dock inte ändra något så lägg ner att tjata om samma sak hela tiden nu, det leder ingenstans. Vi har hört vad du har att säga och vi har hört vad du tycker om det men kvinnor kommer inte bli intresserade för att du tjatar om det på nätet.

Svar på tråden brutalt fula killar har noll chans