• Kannermigensam

    Kan feber förskjuta ägglossning?

    Hej! Gjorde en äggledarspolning i måndags och det gick bra. Efter att ha läst och hört flera som blivit gravida direkt efter det var jag svintaggad på äl men äl kommer inte, inga symtom heller. Skulle haft igår eller idag men får ej positivt ältest. Har väldigt regelbunden mens annars och har varit sjuk och febrig o flera dagar nu. Kan det göra att äl uteblir eller blir förskjuten? Har försökt i över två år med 1 tidigt MF i början. Mannen åker bort ikv så om den är förskjuten hoppas jag den är tillbaka lagom när han är tillbaka.

  • Svar på tråden Kan feber förskjuta ägglossning?
  • Kannermigensam

    Kan även tillägga att jag upptäckte att mina flytningar är ljusbruna och luktar illa idag - 2 dagar efter spolning. Hur vet jag om jag fått en infektion?

  • Anonym (J)
    Kannermigensam skrev 2018-10-03 10:26:48 följande:

    Kan även tillägga att jag upptäckte att mina flytningar är ljusbruna och luktar illa idag - 2 dagar efter spolning. Hur vet jag om jag fått en infektion?


    Feber, smärta och illaluktande blödning/flytning är typiska infektionssjukdom.
  • Kannermigensam
    Anonym (J) skrev 2018-10-03 11:31:50 följande:

    Feber, smärta och illaluktande blödning/flytning är typiska infektionssjukdom.


    Jo men jag hade feber innan. Har precis varit på vc och fått veta att jag har lunginflammation som jag fick antibiotika mot.. men är ändå orolig över infektion efter spolning. Skulle avvakta ett par dagar och höra av mig om det inte blivit bättre.
Svar på tråden Kan feber förskjuta ägglossning?