Sex i bil
Antar att alla eller dom flesta iallafall haft sex i bil så min fråga är vilken ställning körde ni och om ni hade förspel isåfall på vilket sätt och anser ni det är sexigt?
Antar att alla eller dom flesta iallafall haft sex i bil så min fråga är vilken ställning körde ni och om ni hade förspel isåfall på vilket sätt och anser ni det är sexigt?
Förspel, nja det räckte med att veta vad vi tänkte göra. Hon sa bara "tryck in den", mer behövdes inte.
Sedan ställningen. Baksätet, hon satt bredbent i mitten och jag på knä. Inte så bekvämt men riktigt hett. Så nu vet jag varför man hade bilkuddar förut i bilen.
Drog bak framsätet så långt det gick och så lutade jag mig mot ryggstödet ståendes på knä och han ställde sig bakom mig och tryckte in den. Har även legat i baksätet med dörren öppen och han ståendes utanför.
Red min älskling när han satt vid förare sätet mmmmm
Förspel: Hon suger medan jag kör
Knull: Hon på rygg i baksätet, vi ligger lite snett över baksätet. Trångt och omständigt men ganska upphetsande och skoj
Förspel: Hon suger medan jag kör
Knull: Hon på rygg i baksätet, vi ligger lite snett över baksätet. Trångt och omständigt men ganska upphetsande och skoj
Tycker det är värdelöst i bilen..men bättre utanför typ på motorhuven. Det är fina grejer det????
Gäller o va smal o vig
Ställer bilen på ett privat ställe och fäller ner baksätena. Där går vi ner på varandra, jag rider ,han tar mig på 4, och vi knullar på sidan. Alltså vi har sex som vanligt utan special-anpassade bilställningar.
Trångt men hett som f_n ;)
Låter obekvämt.
Vilket förspel fick kvinnan?
Kom hon eller bara du?
Inser mer och mer att mannens njutning är primär om kvinnans sekundär
Förr, när man gjorde ett och annat tappert försök i framsätet, så gick delar av instrumenteringen sönder. :-/ Framsätet kan, måhända, iofs duga till förspel.
Bättre är att skjuva fram framsätena så långt det går och flytta sig till baksätet.
Är man då bara någotsånär vig, så kan man göra en hel del där.
... Med vänlig hälsning, Pentra
Hade en liten skåpbil i 6 -7 år.... där kunde man hitta på det mesta utan problem...
Ställer bilen på ett privat ställe och fäller ner baksätena. Där går vi ner på varandra, jag rider ,han tar mig på 4, och vi knullar på sidan. Alltså vi har sex som vanligt utan special-anpassade bilställningar.
Trångt men hett som f_n ;)
Jag har gjort det på alla möjliga sätt. I framsätet med mig(tjej) överst. Med hela baksätet helt nedfällt och i olika ställningar. I baksätet uppfällt i olika ställningar... Jag gillar mest att halvligga på rygg och ta spjärn med fötterna i taket medan killen pumpar på.
Hur mkt förspel det har blivit är olika. Sist var jag så kåt att han fick köra in den direkt... Han kom 2 ggr och jag en...