• Anonym (rollspel)

Oralsex för kvinnan + kyskhetsbälte för mannen

Vad tycker du som man eller kvinna om tanken av att kvinna får oralsex av man som bär  kyskhetsbälte:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex för kvinnan + kyskhetsbälte för mannen
  • Anonym (??)

Känns rätt meningslöst eftersom jag vill ha penetrerande sex också, skulle bli sjukt frustrerad av att han inte kunde komma in i mig.

• FreshLinen

Kul att testa men jag hade inte varit nöjd av att bara få.

Det passar inte alls mig. Jag vill både ge och få.

Däremot att få ha makten att bestämma om o när han fick släppas lös :)

• Anonym (Tjej)

Värsta tänkbara. Hatar att bli slickad, vill ha kuk.

• Anonym (Man)

Väldigt spännande. Att få ge henne orgasm med alla möjliga attribut men själv vara förhindrad är något jag fantiserar om faktiskt. Vet inte hur man lägger fram för henne att man vill låsa in kuken dock.

• Anonym (Tjej 2)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-10-05 22:17:42 följande:

Jag trodde jag var ensam om att avsky det.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej 2) skrev 2018-10-06 06:10:15 följande:
    Jag trodde jag var ensam om att avsky det.
    Känns som att det är tabu att INTE gilla det. Vill nån inte ha analsex t.ex. så får man höra "gör inget mot din vilja", "onaturligt, äckligt", "gör bara det du tycker om" osv men gillar man inte att få oralsex så är det "du slappnar inte aaaav", "du har bara inte träffat rätt kille", "ni har fel teknik". Suck.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-10-06 14:38:15 följande:

Känns som att det är tabu att INTE gilla det. Vill nån inte ha analsex t.ex. så får man höra "gör inget mot din vilja", "onaturligt, äckligt", "gör bara det du tycker om" osv men gillar man inte att få oralsex så är det "du slappnar inte aaaav", "du har bara inte träffat rätt kille", "ni har fel teknik". Suck.

Japp, precis så låter det.

Jag gillar inte heller att få oralsex så värst mycket. Känner mig utlämnad, utittad och obekväm eftersom jag inte kan komma på väldigt lång tid. Även om killen säger att han ääälskar det och kan slicka i timmar så stämmer det verkligen inte. Min man har hft enormt tålamod i början. Då slickade han ibland i 1,5h tills jag kom.

Även om han sa att det var fantastiskt så klagade han på nackont dan efter..

Nu är det bara jag som ger honom oralt.
  • Anonym (Tjej3)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-10-05 22:17:42 följande:

Samma här värsta som finns och säger man det får man bara höra du har varit med fel personer som inte vet vad dom gör osv ......
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej3) skrev 2018-10-06 17:40:22 följande:
    Samma här värsta som finns och säger man det får man bara höra du har varit med fel personer som inte vet vad dom gör osv ......
    Blir så sur när jag hör det. Har varit med många som jag känner är riktigt bra på det men det blir inte skönt ändå. Känns obehagligt, fel sorts "konsistens" eller vad man ska kalla det hahah, funkar inte med en slajmig tunga för mig, det måste vara fingrar eller kuk eller liknande. Gillar inte att ligga med benen uppfläkta heller då det påminner mig om en gynstol och det är ju inte särskilt lätt att slicka när benen är hoppressade. Lät många killar testa i början men sen sa jag ifrån, det blir bara inte bra och det gör mig fruktansvärt avtänd.
  • Anonym (H)

För mig är sex själva penetrationen, så att bli slickad utan att varken få ge tillbaka eller få penetrationssex är ointressant för mig.

• Anonym (Tjej 2)
    Anonym (Tjej3) skrev 2018-10-06 17:40:22 följande:

Exakt så. De tjejer jag pratat med verkar dessutom ta det som en personlig förolämpning att min sambo mer än gärna skulle slicka och att jag inte vill.

Jag har dessutom i ungdomen varit med en kille som var galet bra på allt i sängkammaren och han fick mig att komma men jag gillade det endå inte, det är som inte min grej.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej 2) skrev 2018-10-07 05:08:43 följande:
    Exakt så. De tjejer jag pratat med verkar dessutom ta det som en personlig förolämpning att min sambo mer än gärna skulle slicka och att jag inte vill.

Jag har dessutom i ungdomen varit med en kille som var galet bra på allt i sängkammaren och han fick mig att komma men jag gillade det endå inte, det är som inte min grej.
    Jag har också kommit genom oralsex men det var inte skönt för det. En riktigt dålig orgasm, fjuttig och konstig, kände mig ännu mindre tillfredsställd efter den.
Svar på tråden Oralsex för kvinnan + kyskhetsbälte för mannen