Oralsex för kvinnan + kyskhetsbälte för mannen
Vad tycker du som man eller kvinna om tanken av att kvinna får oralsex av man som bär kyskhetsbälte:
Vad tycker du som man eller kvinna om tanken av att kvinna får oralsex av man som bär kyskhetsbälte:
Förstår inte frågan
Känns rätt meningslöst eftersom jag vill ha penetrerande sex också, skulle bli sjukt frustrerad av att han inte kunde komma in i mig.
Kul att testa men jag hade inte varit nöjd av att bara få.
Det passar inte alls mig. Jag vill både ge och få.
Däremot att få ha makten att bestämma om o när han fick släppas lös :)
Värsta tänkbara. Hatar att bli slickad, vill ha kuk.
Väldigt spännande. Att få ge henne orgasm med alla möjliga attribut men själv vara förhindrad är något jag fantiserar om faktiskt. Vet inte hur man lägger fram för henne att man vill låsa in kuken dock.
Känns som att det är tabu att INTE gilla det. Vill nån inte ha analsex t.ex. så får man höra "gör inget mot din vilja", "onaturligt, äckligt", "gör bara det du tycker om" osv men gillar man inte att få oralsex så är det "du slappnar inte aaaav", "du har bara inte träffat rätt kille", "ni har fel teknik". Suck.
För mig är sex själva penetrationen, så att bli slickad utan att varken få ge tillbaka eller få penetrationssex är ointressant för mig.
Samma här värsta som finns och säger man det får man bara höra du har varit med fel personer som inte vet vad dom gör osv ......