• Anonym (Vill testa!)

Trekant / swingers club

Hej, jag har en fantasi jag skulle vilja ta upp. Jag är lyckligt gift med världens bäst man, kunde inte fått någon bättre! Vi har fantastiskt bra sex och trots många års äktenskap utforskar vi vår sexualitet med lekar, kläder, sexleksaker! Till saken är att jag i många år haft en fantasi att jag skulle vilja ligga med en tjej, slicka henne och gärna att han är med och tittar på och om tjejen vill också aktivt vara med i en trekant men jag skulle inte vilja att han har penetrationssex vaginalt med henne. Jag är inte så road av porr men ömma scener där en tjej slickar en annan både i slidan och analt får igång mig rejält. Blir även upohetsad när min man utför det på mig förståss. Jag har tänkt att denna önskan också skulle kunna tillgodoses på swingersclub. MEN nu till kruxet. Jag är paniskt rädd för könssjukdomar! Med min man vet jag vad jag får, vi har aldrig varit otrogna mot varandra, vi älskar varandra högt, trivs i varandras sällskap och har fantastiskt bra sex! När vi sexpratar om våra fantasier så har jag berättat det här och han är inte främmande för det. Inte så att han någonsin själv tagit upp det men säger att om jag vill kan han vara med. Han vill inte att jag är själv med tjejen. Vi är båda "offentliga" personer vilket gör att vi är rädda för att vår, snarare min fantasi skulle läcka ut... Att försöka hitta någon på nätet känns också väldigt vanskligt, många kräver bild och är rädd att det kan användas i utpressningssyfte. Men jag är sugen, vill testa men vet inte riktigt hur... Bor i Stockholm, är över 40. Någon annan som känner igen sig och som tacklat "våra" svårigheter med rädsla för STD och anonymitet. Men känslan av att vilja vara med en annan kvinna i sängen har blivit allt starkare. Är så sjukt sugen men vet inte hur vi går vidare. Är det någon annan som varit i samma sits och hittat en bra väg? Jag är inte intresserad av sunkiga klubbar utan i så fall mer exklusiv touch på det hela. Och NEJ, detta är inte en invit! Tacksam för svar och ha en bra dag!

• Svar på tråden Trekant / swingers club
  • Anonym (Mannen)

Förstår ditt dilemma. Vi testade trekant med en extra kille, vi kanske hade tur men hittade honom genom en dejting sida. Vi bjöd in honom som "massör" på ett hotellrum, där han också penetrerade henne. Vi använde kondom men även litade på honom och vi har inte drabbats av könssjukdomar. Förstår rädslan, så kände även vi. Försök med många träffar innan det blir skarpt läge, lär känna personen. Lycka till :) 

• Anonym (Vill testa!)

Tack för svar!

Vilka dejtingsidor skulle du rekommendera?

Känns det ok för dig att se din partner med en annan? Hade ni några begränsningar vad ni fick och inte fick göra? Var du med killen också? Förlåt att jag är så frågvis men är så ny och de bästa råden får man ju av dem som varit med själva.

Ha det fint!

• Anonym (Swing)

Jag och tjejen är ju tämligen yngre men provat swingers nu i straxt 3 år !

Till en början nervöst & genant men tillslut släpper mycket av nervositeten. Dock viktigt att känna sig trygga

• Dr Börje

Så ni är offentliga personer? Vilka är ni då? Vore sjukt kul att få veta

Förvånad

• Anonym (Älskarminfru)

Hej
    Vi precis som ni, förutom att vi är offentliga, längtat till en tjej.
    Vi fick en tjej en kväll, slutade inte bra. Min fru blev svårt svartsjuk.
    Misstaget var helt enkelt att vi inte gjort upp regler. Det måste man verkligen verkligen göra.

VI tog hem en man en gång, min fru sög av han framför mig, jag hade sex med henne ett tag samtidigt.
    Det gick jätte bra, för vi hade regler innan, som alla tre följde.
    Mannen ver väl medveten om att han endast var ett verktyg, inget annat.

Prova er fram. 
    Eftersom ni är offentlige skulle jag rekommendra att träffa ett par på ett hotell tex. En drink i baren, om allt känns rätt, så bara att gå upp på rummet. 

• Anonym (Älskarminfru)

Vill tillägga att ni kanske inte måste köra fullt ut direkt.
    Personligen tror jag det är lättare att se sin tjej vara med en annan tjej, eller kanske bara se henne suga en annan kille.
    Tror det är dumt att din man sätter på tjejen, eller att du ligger med en annan man, iaf i början.

Vi ska ta in en man igen, låta han ligga med min fru, eller vi kommer dela på henne, för hennes skull mest.

• Fjäril Vingad

Om du är rädd för sjukdomar skulle jag nog råda till att i lugn och ro försöka hitta en tjej via nån dejtingsida, sedan se till att ni alla testar er (så att hon också får känna sig säker) innan ni har sex.

Låt det ta tid. Prata om gränser. Och glöm aldrig att om någon av er känner sig obekväm mitt i så våga säga det, se till att det är uttalat från början. För en dålig erfarenhet minns man alltid. Bättre då att avsluta om det inte känns bra.

Lycka till!

• jj57
    Anonym (Vill testa!) skrev 2018-10-05 08:12:12 följande:

Hej, jag har en fantasi jag skulle vilja ta upp. Jag är lyckligt gift med världens bäst man, kunde inte fått någon bättre! Vi har fantastiskt bra sex och trots många års äktenskap utforskar vi vår sexualitet med lekar, kläder, sexleksaker! Till saken är att jag i många år haft en fantasi att jag skulle vilja ligga med en tjej, slicka henne och gärna att han är med och tittar på och om tjejen vill också aktivt vara med i en trekant men jag skulle inte vilja att han har penetrationssex vaginalt med henne. Jag är inte så road av porr men ömma scener där en tjej slickar en annan både i slidan och analt får igång mig rejält. Blir även upohetsad när min man utför det på mig förståss. Jag har tänkt att denna önskan också skulle kunna tillgodoses på swingersclub. MEN nu till kruxet. Jag är paniskt rädd för könssjukdomar! Med min man vet jag vad jag får, vi har aldrig varit otrogna mot varandra, vi älskar varandra högt, trivs i varandras sällskap och har fantastiskt bra sex! När vi sexpratar om våra fantasier så har jag berättat det här och han är inte främmande för det. Inte så att han någonsin själv tagit upp det men säger att om jag vill kan han vara med. Han vill inte att jag är själv med tjejen. Vi är båda "offentliga" personer vilket gör att vi är rädda för att vår, snarare min fantasi skulle läcka ut... Att försöka hitta någon på nätet känns också väldigt vanskligt, många kräver bild och är rädd att det kan användas i utpressningssyfte. Men jag är sugen, vill testa men vet inte riktigt hur... Bor i Stockholm, är över 40. Någon annan som känner igen sig och som tacklat "våra" svårigheter med rädsla för STD och anonymitet. Men känslan av att vilja vara med en annan kvinna i sängen har blivit allt starkare. Är så sjukt sugen men vet inte hur vi går vidare. Är det någon annan som varit i samma sits och hittat en bra väg? Jag är inte intresserad av sunkiga klubbar utan i så fall mer exklusiv touch på det hela. Och NEJ, detta är inte en invit! Tacksam för svar och ha en bra dag!

Vi testade swingersklubbar första gångerna i Paris. Vilket fortfarande r våra mest positiva erfarenheter. Och ni slipper oroa er för att bli igenkända. Re könssjukdomar - ni får väl vara försiktiga, att använda kondom vid penetration med andra än sin partner brukar vara självklart, men inte vid oralsex. I början kan det hur som helst vara bäst att känna sig fram, börja med att titta på och bara vara med sin partner, sedan brukar det bli naturligt att närma sig andra.
  • Anonym (Vill testa!)

Tack för fina tips!

Viktigt med regler innan för att inte förstöra något fint. Flera har varit inne på dejtingsidor men vilka rekommenderar ni?

• Anonym (lyckatill)
    Anonym (Vill testa!) skrev 2018-10-05 14:59:09 följande:

Tack för fina tips!

Viktigt med regler innan för att inte förstöra något fint. Flera har varit inne på dejtingsidor men vilka rekommenderar ni?

Bodycontact är en sida där många söker. Dock brukar det vara lättare att hitta killar till äventyr än tjejer (men samma problem finns på alla sidor). 

Se till att ha en utförlig presentation, bilder på er (inte med ansikte förstås), helst både påklädda och eventuellt något där ni är nakna (om ni är bekväma med det, annars bara påklätt). Se till att ni skriver en annons som är utförlig, likt du har gjort i trådstarten. Förklara vad ni vill få ut av träffen, vilken typ av person ni vill träffa samt vilka regler ni har. Presentera också vilken typ av människor ni är osv. Förhoppningsvis får ni några att välja bland, välj då ut en eller ett par ni kontaktar och börjar lära känna, först via chatt, där ni börjar lära känna varandra lite lätt. När ni är trygga med att personen i fråga förstår att ni kräver absolut diskretion så kan ni träffas. Om ni inte vill gå pang på rödbetan så att säga kan ni träffas över en fika efter jobbet en dag, för att därefter bestämma när/var/hur ni ska träffas och utföra fantasierna. 

Lycka till, och hoppas allt går som ni önskar :)
  • Anonym (spdeazpo)

have you tried t have same room with another couple but not parbyte??

• Anonym (Swing)
    Anonym (spdeazpo) skrev 2018-10-19 14:28:08 följande:

have you tried t have same room with another couple but not parbyte??

Thats nice
  • Anonym (spdeazpo)

any couple intresting for same room? No parbyte

• Anonym (Vill testa!)
    jj57 skrev 2018-10-05 13:35:36 följande:

Vi testade swingersklubbar första gångerna i Paris. Vilket fortfarande r våra mest positiva erfarenheter. Och ni slipper oroa er för att bli igenkända. Re könssjukdomar - ni får väl vara försiktiga, att använda kondom vid penetration med andra än sin partner brukar vara självklart, men inte vid oralsex. I början kan det hur som helst vara bäst att känna sig fram, börja med att titta på och bara vara med sin partner, sedan brukar det bli naturligt att närma sig andra.

Paris låter jätte spännande! Kan du rekommendera något bra? Hade den litet exklusiv touch?
  • jj57
    Anonym (Vill testa!) skrev 2018-10-19 15:45:55 följande:

Paris låter jätte spännande! Kan du rekommendera något bra? Hade den litet exklusiv touch?

Absolut. Första besöket var på Overside, en lördag då det är parkväll. Andra och tredje var på Les Chandelles, som gäller som lite mer exklusivt. Vilket det var och alla gästerna var snygga - å andra sidan får man en granskande blick i dörren och alla släpps inte in. På Overside var det inte så, utan att det på något sätt var sunkigt. Bägge är ställen med bar och dansgolv, inga bastuklubbar där man får en handduk i dörren (det finns det med).
  • Anonym (Mannen)

Hade bokat massage åt frun på ett hotellet. Men sex låg helt klart i luften. Började med massage, när sedan frun kände att "det" fanns hos mannen som gav henne massage så fick allt bara hända. Det blev jätte häftigt, han fick penetrera henne med kondom och det var inga konstigheter. Ska tilläggas att ingen av oss lider av svartsjuka, vilket underlättar. Hon tyckte mycket om att ha 4 händer på hennes kropp samtidigt. När han var klar, så surra vi lite och sen gick han, då fortsatte vi en vända till. Ett gott råd, ta inte allt så allvarligt, lev i nuet, njut av livet och man kan aldrig äga en annan människa.  Hjärta

• Anonym (A)
    Fjäril Vingad skrev 2018-10-05 13:13:26 följande:
    Om du är rädd för sjukdomar skulle jag nog råda till att i lugn och ro försöka hitta en tjej via nån dejtingsida, sedan se till att ni alla testar er (så att hon också får känna sig säker) innan ni har sex.

Låt det ta tid. Prata om gränser. Och glöm aldrig att om någon av er känner sig obekväm mitt i så våga säga det, se till att det är uttalat från början. För en dålig erfarenhet minns man alltid. Bättre då att avsluta om det inte känns bra.

Lycka till!
    Håller med
Svar på tråden Trekant / swingers club