• Anonym (Niagara)

    Andra hetro kvinnor med samma fantasi?

    Jag är kvinna som är lyckligt gift med en man. Vi har bra sexliv.Jag har aldrig haft dragning till tjejer tidigare men på senare år har något hänt. Jag har börjat titta på lesbisk porr. Älskar framför allt när dem slickar varandra, tungknullar och rövknullar med tungan. Jag vill också testa att ha sex med en tjej, där jag själv skulle vilja slicka fitta. Min man får gärna vara med. På senare tid har jag också börjat tk

    titta på kiss sex och det som skrämmer mig är att även det får igång mig sjukt mycket! Jag skulle vilja kissa på min man, känner att jag går igång på bara själva tanken och undrar vad fan som är fel på mig! Andra tjejer som upplevt samma sak? Ni som varit modiga och har kiss sex med era män, hur tog ni upp det?

    Tacksam för svar! Hjälp mig!!!

  • Svar på tråden Andra hetro kvinnor med samma fantasi?
  • Sommaren17

    Jag är också i ett förhållande med en man, men blir väldeligt kåt när jag ser stora bröst och tänker på att ha sex med en tjej????

  • Anonym (...)

    Har och så börjat titta mest på lesbisk porr älskar att se hur dom njuter av att slicka varandra och scissoring.

    Har aldrig varit intresserad av tjejer men har börjat bli upphetsad av tanken på att bli slickad av en tjej .......

    (Min man är inte intresserad av deta)

  • Sommaren17

    Det Hade vart mycket upphetsande att slicka och smeka en tjej och även att bli slickad, en dröm som jag hoppas bli verklig

  • Sommaren17

    Hur gör vi för att få kontakt med en tjej som är villig att ha tjejsex och ev en sambo som tittar på eller deltar

  • Anonym (Niagara)
    Sommaren17 skrev 2018-10-12 18:57:15 följande:

    Hur gör vi för att få kontakt med en tjej som är villig att ha tjejsex och ev en sambo som tittar på eller deltar


    Ingen aning tyvärr...
  • Cunnilingus18
    Anonym (Niagara) skrev 2018-10-08 20:31:52 följande:

    Jag är kvinna som är lyckligt gift med en man. Vi har bra sexliv.Jag har aldrig haft dragning till tjejer tidigare men på senare år har något hänt. Jag har börjat titta på lesbisk porr. Älskar framför allt när dem slickar varandra, tungknullar och rövknullar med tungan. Jag vill också testa att ha sex med en tjej, där jag själv skulle vilja slicka fitta. Min man får gärna vara med. På senare tid har jag också börjat tk

    titta på kiss sex och det som skrämmer mig är att även det får igång mig sjukt mycket! Jag skulle vilja kissa på min man, känner att jag går igång på bara själva tanken och undrar vad fan som är fel på mig! Andra tjejer som upplevt samma sak? Ni som varit modiga och har kiss sex med era män, hur tog ni upp det?

    Tacksam för svar! Hjälp mig!!!


    Låter som att du börjat blomma ut och utveckla din sexualitet :) Härligt med tjejer som tänder på wet-sex också, inte så vanligt tror jag?

    Men mitt tips för att få uppleva just tjejsex med lite mindre press och på ett enklare sätt än om du skulle försöka hitta någon på egen hand, eller om du inte känner någon likasinnad då såklart?Är att ta upp detta med din kille och eventuellt reggar er på någon kontaktsajt på nätet och sök upp ett annat par med liknade fantasier. Det var så jag och min partner gjorde :)

    Wetsex kan vara lite knepigare då många kan tycka det är lite avtändande men älskar ni varandra så ska det inte vara något problem att ta upp med honom kan jag tycka. Kan ju börja lite lätt att bara kissa på varandra i duschen, så kanske han är villig för mer sen ;)
  • Anonym (Niagara)
    Anonym (...) skrev 2018-10-09 16:02:15 följande:

    Har och så börjat titta mest på lesbisk porr älskar att se hur dom njuter av att slicka varandra och scissoring.

    Har aldrig varit intresserad av tjejer men har börjat bli upphetsad av tanken på att bli slickad av en tjej .......

    (Min man är inte intresserad av deta)


    Tyvärr inte min heller! Själv skulle jag vilja vara den som ger.
  • SG Eng
    Anonym (Niagara) skrev 2018-10-13 06:08:55 följande:

    Tyvärr inte min heller! Själv skulle jag vilja vara den som ger.


    Önskar jag hade en partner som kom med roliga och spännande förslag.
Svar på tråden Andra hetro kvinnor med samma fantasi?