• Anonym (Blommor och bin)

    Bifantasi

    Är hetro tjej, gift med en fin man. Börjat fantisera om sex med tjejer och älskar att titta på "lesbiskt" porr. Börjat tycka om allt mer avancerat, går igång även på wet, mmmm. MEN nu till något jag undrar vad det står för. Jag blir frktansvärt kåt av att se på trekanter där 2 killar sätter på varandra analt samtidigt som en slickar tjejens fitta eller analt. Är det någon annan som är likadan, eller är jag helt själv om denna sexuella extrema upphetsningen?

  • Svar på tråden Bifantasi
  • Anonym (Matthew)

    bisexuell man här, fantiserar ibland om att träffa ett par, där kvinnan tänder på att se mig suga kuk, och se mig bli påsatt...

  • Anonym (Härja)

    Par här , aldrig reflekterat i dessa banor. Dock 1 tjej till

  • Anonym (Blommor och bin)
    Anonym (Matthew) skrev 2018-10-09 11:27:12 följande:

    bisexuell man här, fantiserar ibland om att träffa ett par, där kvinnan tänder på att se mig suga kuk, och se mig bli påsatt...


    Dessvärre inget min man vill vara med om... Jag skulle absolut inte ha något emot att se honom med en man men skulle aldrig klara av att se honom ha sex med en kvinna. Men jag däremot skulle tänka mig alltsammans ???? Ja hjälp, vart ska detta sluta...
  • Anonym (Blommor och bin)
    Anonym (Matthew) skrev 2018-10-09 11:27:12 följande:

    bisexuell man här, fantiserar ibland om att träffa ett par, där kvinnan tänder på att se mig suga kuk, och se mig bli påsatt...


    Ja Matthew det finns sådana kvinnor ????!!! Skulle mer gärna varit i en sån trekant!
Svar på tråden Bifantasi