Hur lång är du?
Och vad hade varit din drömlängd.
Och vad hade varit din drömlängd.
Kvinna, 180 cm lång.
Jag både gillar och ogillar min längd. Jag har dock inte självkänslan att gå runt i högklackat och bli 192cm lång.. Så jag har aldrig någonsin vågat mig ut i sådana. Håller mig till mina converse.
Drömlängd hade nog varit 170-172 cm.
153. Jag har aldrig brytt mig om längden så jag har nog ingen drömlängd. Inget jag reflekterat över i alla fall. Jag skulle nog dock ha väldigt svårt att se mig själv som lång... äh, trivs helt enkelt väldigt bra som jag är.
Kvinna. 1.83m.
Använder gärna klackar, allt från 1 cm - 10 cm. Har träffat män som är allt från 1.75m till 2m.
Tillsammans med sambo som är 1.80m
Har ingen drömlängd
Kvinna, 162 cm. Är helt nöjd med det.
Kvinna, 173 cm och är helt nöjd med det. Det är snarare att min drömlängd på en man - runt 190-200 cm. Min man är 176 men jag tänker inte byta ut honom bara för det
Kvinna, 163 cm.
Kvinna 161, har alltid trivts med min längd.
155 cm. Hade gärna varit 165 cm för det gör det så mycket enklare med byxor och förmodligen med skor då jag drar 35 och utbudet är inte alltid så stort då.
162 cm!
Jag hade gärna önskat 175cm!
Har tvingats lära mig att inställning och motivation är allt jag kan utstråla! Fysiskt så ligger jag illa till hos tjejerna.
Attraktion is not a choice, så jag får va nöjd med de får som intresserar sig för mig. Det är tråkigt men jag kan samtidigt inget göra åt saken än acceptera att jag förlorade gen-lotteriet men vinner i psyke istället!:)
162 cm!
Jag hade gärna önskat 175cm!
Har tvingats lära mig att inställning och motivation är allt jag kan utstråla! Fysiskt så ligger jag illa till hos tjejerna.
Attraktion is not a choice, så jag får va nöjd med de får som intresserar sig för mig. Det är tråkigt men jag kan samtidigt inget göra åt saken än acceptera att jag förlorade gen-lotteriet men vinner i psyke istället!:)