• Anonym (Bikupan)

    Försöka få till det med en vän

    Jag har länge varit sugen på att prova lite sex med en annan man. Så som att suga och bli avsugen.

    Har en polare, vi har varit vänner sen barndomen och kan prata om allt möjligt. Jag får känslan av att när vi pratat sex så har han samma nyfikenhet som mig.

    Just nu är vi båda singlar, jag har därför planerat att fråga honom ni vi ses idag om han skulle vilja prova lita olika saker med varandra.

    Låter detta som en idiotisk ide? Jag vill ju gärna prova och det vore ju bra om det var med en man jag litar på, samtidigt är jag rädd att han ska tycka jag är äcklig eller konstig. Kanske kan jag avfärda det som ett skämt om han reagerar för starkt?

    Han kommer att vara här om en timme, bör jag försöka eller inte?

  • Svar på tråden Försöka få till det med en vän
  • Anonym (Nyfiken)

    Sätt på en porrfilm så att när han kommer dit så säger du att du slötittade lite. 
    Sen sätter ni er och tittar tillsammans så ska du se att ni snart runkar tillsammans...

  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-10-12 10:55:33 följande:

    Sätt på en porrfilm så att när han kommer dit så säger du att du slötittade lite. 
    Sen sätter ni er och tittar tillsammans så ska du se att ni snart runkar tillsammans...


    Hmm, är själv inte så förtjust i porr, men kan ju försöka. Kanske kan jag ha en porrfilm med bisex i sig?
  • Anonym (Häpp)

    Dålig ide. Samma som att ha sex med en tjejkompis, det blir alltid konstigt efteråt.

  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (Häpp) skrev 2018-10-12 11:04:29 följande:

    Dålig ide. Samma som att ha sex med en tjejkompis, det blir alltid konstigt efteråt.


    Okej, jo jag förstår att det är en risk. Om det spelar någon roll så har vi hånglat/kyssts en gång på fyllan, båda kom ihåg det efteråt men ser det mest som en kul grej.

    Saken är att jag inte vill göra det med vilken främling som helst, det känns för riskabelt.
  • Anonym (sex med vänner NONO!)

    Dålig idë med en vän om det inte finns en uttalad attraktion som man ofta märker av genom att man tyo alltis" hånglar så fort man får en chans att vara lite onykter. Men man ska aldrig blanda vänskap och sex det blir alltid konstig efteråt och vänskapen går förlorad. Sök hellre på en sexsajt eller gayklubb.

  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (sex med vänner NONO!) skrev 2018-10-12 11:17:03 följande:

    Dålig idë med en vän om det inte finns en uttalad attraktion som man ofta märker av genom att man tyo alltis" hånglar så fort man får en chans att vara lite onykter. Men man ska aldrig blanda vänskap och sex det blir alltid konstig efteråt och vänskapen går förlorad. Sök hellre på en sexsajt eller gayklubb.


    Vi har gjort det, men endast en gång hittils. Men det händer att vi skojflörtar med varandra ibland, speciellt när vi druckit.

    Sexsajt eller klubbar väljer jag gärna bort, känns som man tar en för stor risk med sjukdomar och så.
  • Fritz08

    Säg till din vän att en snubbe frågade om han fick suga din kuk, men att du blev blev sugen men tvekade och sa nej. Fråga din vän vad han skulle gjort.

  • Anonym (Bikupan)
    Fritz08 skrev 2018-10-12 11:34:21 följande:

    Säg till din vän att en snubbe frågade om han fick suga din kuk, men att du blev blev sugen men tvekade och sa nej. Fråga din vän vad han skulle gjort.


    Hmm, kan se om jag skulle kunna få in det på ett bra sätt.

    Jaja, han är här när som helst, vi får se vad som händer.
  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-10-12 13:25:59 följande:

    Hur har det gått?


    Jo då, det gick bra. Över förväntan faktiskt, sitter fortfarande och smälter det.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Bikupan) skrev 2018-10-12 16:23:28 följande:

    Jo då, det gick bra. Över förväntan faktiskt, sitter fortfarande och smälter det.


    Haha men vad hände?
  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-10-12 16:55:56 följande:
    Haha men vad hände?
    Tja, vi kom in på en del sexsnack, jag provade att fråga honom om han någonsin varit med en kille, det hade han inte. Jag frågade om han ville prova. "Vadå med dig?" sa han, jag sa "Varför inte?"

    Ja sen ledde det ena till det andra, vi fick prova att både runka och suga av varandra. Kändes inte så konstigt efter, mer som att vi upptäckt något nytt att göra tillsammans.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Bikupan) skrev 2018-10-12 18:01:48 följande:

    Tja, vi kom in på en del sexsnack, jag provade att fråga honom om han någonsin varit med en kille, det hade han inte. Jag frågade om han ville prova. "Vadå med dig?" sa han, jag sa "Varför inte?"

    Ja sen ledde det ena till det andra, vi fick prova att både runka och suga av varandra. Kändes inte så konstigt efter, mer som att vi upptäckt något nytt att göra tillsammans.


    Coolt, låter härligt. Kanske kommer ni att utforska det här vidare eller?

    Hade också kunnat tänka mig göra något sådant om jag haft en tjejkompis som jag fått sådana vibbar av.
  • Anonym (Bikupan)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-10-12 19:26:19 följande:
    Coolt, låter härligt. Kanske kommer ni att utforska det här vidare eller?

    Hade också kunnat tänka mig göra något sådant om jag haft en tjejkompis som jag fått sådana vibbar av.
    Jo det kan nog bli så, båda verkade nöjda efteråt. Men jag tror inte det blir kyssar och mys involverat eller nåt sånt.
Svar på tråden Försöka få till det med en vän