• cilia81

Gravid el ej!!

Hej

Jag är ny här och undrar lite efter om mina symtom kan vara graviditet el hjärnspöken.

Jag hade min BM 22/9 och nu den 8/10 hade jag tjock rosaflytningar i ca 3 dagar. Jag har tagit test dom visade neg..

Har 4 barn men har inte känt så här starkt att jag är gravid,, men är det hjärnspöken el är jag gravid??

Har även metallsmak i munnen, kaffe som jag älskar smakar blä och milkshake smakade inte alls gott som det brukar. Känner mig uppblåst i magen. ovanligt trött men tänkte att det kanske är för att det är höst... ????

• Svar på tråden Gravid el ej!!
  • Kronärtskockan

Din mens är alltså tre veckor sen? Brukar den annars vara regelbunden? Jag hade nog bokat tid på gyn så får dom in och kika. Min mens försvann i tre månader en gång, alla tester visade neg. Visade sig bero på stress, det hade jag inte ens tänkt att det kunde bero på

• cilia81

Nej den ska inte komma ännu men äl tror jag var 8/10 och då fick jag tjock flygning med rosa blod i sig det höll på i sig 3 dagar.. Kan man ha det??

• Kronärtskockan
    cilia81 skrev 2018-10-12 19:28:35 följande:

Nej den ska inte komma ännu men äl tror jag var 8/10 och då fick jag tjock flygning med rosa blod i sig det höll på i sig 3 dagar.. Kan man ha det??

Jaha då är jag med! Ja det låter märkligt. Du får nog avvakta lite och testa igen om någon vecka
  • cilia81

Ja jag får väl ha lite is i magen och ta grav test om någon vecka... ????

• Kronärtskockan
    cilia81 skrev 2018-10-12 19:39:17 följande:

Ja jag får väl ha lite is i magen och ta grav test om någon vecka... ????

Ja precis!! Lycka till
Svar på tråden Gravid el ej!!