• Anonym (Öå)

Hur får man tillbaka ett ex? Hur får man exet att sakna mig?

Funkar alla tips och trix videos på Youtube och är det total ignorans som gäller minst en månad?!

Inte skriva kärleks förklaring

Eller ha sex?

• Svar på tråden Hur får man tillbaka ett ex? Hur får man exet att sakna mig?
  • Anonym (Öå)

Göra exet svartsjukt?

Träna och klä sig väldigt snyggt?!

Eller bli deprimerad och inte orka något?

Vad lockar tillbaka ett ex man inte är färdig med?

• Anonym (Andra fiskar...)

Är exet värt det? Är det slut är det ju oftast en bra anledning. Det finns fler fiskar därute.

Att vara efterhängsen är inte attraktivt och lockande. Att vara stark och självständig är.

• Cecese

Om exet har gjort slut och inte har känslor finns det inget man kan göra.

Om exet gjorde slut pga andra saker men det finns känslor bör man bevisa att man ändrat det som var avgörande att det tog slut.

I de allra flesta fall gör man bäst i att acceptera att det är slut, läka såren och gå vidare.

• Anonym (Öå)

Cecece

Vissa saker exet var missnöjd med

Men nu är jag så nedbruten o ledsen så hur ska jag kunna förändra något nu

• Anonym (Öå)

Sa till exet ge mig en chans sista gång så lovar jag lägga all energi på att tex skaffa jobb osv efter svår sjukdom

• Cecese
    Anonym (Öå) skrev 2018-10-12 23:52:05 följande:

Sa till exet ge mig en chans sista gång så lovar jag lägga all energi på att tex skaffa jobb osv efter svår sjukdom

Du får nog ta det i rätt ordning. Skaffa jobb och gör alla förändringar så kanske exet tycker det är värt att försöka.

Jag gissar att du lovat många gånger att ta tag i saker men inget händer och nu har ditt ex tröttnat och gjort slut. I det här läget betyder tomma ord inget, det är handling som räknas.
  • Anonym (Öå)

Nej första gången men fick inte chansen

Blev lämnad efter frisk från en sjukdom

• Anonym (Öå)

Behöver exets ja för att resa mig

Nu vågar jag ej ens ses för jag är så svag och ful

Vill bara visa mig uppklädd och fräsch

Borde jag låta exet se hur svag och ful sanningen är utan hen?

• Anonym (krage)

Nej, om han har svikit dig efter en sjukdom så låter inte det som nåt att ha.

Satsa på dig själv nu, lev inte genom ditt ex.

Oavsett vad så behöver ni luft mellan er. Försök skapa dig en plattform nu och se till att återhämta dig. Och går det inte så får du försöka få hjälp av andra eller en kurator för att återhämta dig och skapa en plattform!
    Han kan inte va din livskraft.

Kram och lycka till

• TriC

Du mår inte bra, det märks.

Mitt tips: Ta tag i dig själv och ditt liv. Skaffa jobb, träna dig snyggare osv osv. Gör dig själv riktigt intressant, spännande, självständig, stark och attraktiv. Det kräver en del jobb, men det går! Tills dess, låt honom vara helt ifred.
    Sen, om du fortfarande vill ha tillbaka honom, är chansen hyfsad att han åter igen faller för dig. Om inte så kommer du iaf vara "het" på singelmarknaden. 

Lycka till! 

Svar på tråden Hur får man tillbaka ett ex? Hur får man exet att sakna mig?