Anonym (Tjusiga omskrivningar) skrev 2018-10-28 10:29:03 följande:
För mig är det väldigt viktigt att det är visuellt fint och då kan man tex baka in snuskiga ord i metaforer. Är dålig på att ge exempel;
Skulle kunna se ut så här (utan metafor iof)
(Jag vill vara Nära
gungandes rytmiskt över dig
dina händer följer på min höft
Du För mig bestämt mot dig känner att jag älskar
Med varje del av mig, du hamnar i takt med mig
sensuellt, mjukt, hårt, passionerat och lekfullt
..Och hela tiden lägger du in det du triggas av, viktigt att få den andra att känna sig fin och speciell som denna faktiskt är, så inget konstlat och kopierat från Google.. det måste kännas äkta.. men jag är lite speciell här, dom flesta tjejer är inte som mig :)
?kuk, fitta, knulla och dylikt går bort hos mig, men andra kanske gillar mkt. Jag tycker det är viktigt att använda språket, vissa läser med fler sinnen än synen, kanske får känsla, ser bilder osv.
Jag tänder enormt på dirtytext mest av allt, men även på dirtytalk både medan eller innan man hat sex.
Väldigt likt det du skrivit som exempel, härligt sensuellt. Dock skulle jag använt mig av lite grövre ord eftersom jag är allergisk mot ordet "älska", det tänder av mig på en sekund om jag inte möjligtvis är störtkär i personen jag har sex med. men förmodligen även då. Jag gillar "knulla" bättre.
Jag gillar hur någon skriver vad de vill göra med mig, hur kåt och hård jag gör någon, hur sexig eller vacker jag är, hur skön jag känns osv.
Jag vlll känna mig otroligt åtrådd vilket gör mig enormt upphetsad. Samma vill jag göra tillbaks. Berätta hur vansinnigt läcker han är, hur han gör mig galen av lust och åtrå, hur jag knappt står ut att vänta på att få känna hans vackra spränghårda kuk inuti mig, hans tunga mellan mina blygdläppar, hur hans läppar omsluter min svullna klitoris osv, hur jag ha hans kuk i min mun, hur underbart han smakar, luktar och så..
Där underbart att våga vara så frispråkig och sensuell med nån.