• Anonym

Sexleksak mot postförskott

Hej!
    Jag har ett problem! Jag vill köpa sexleksaker men vill inte betala med kreditkortet eftersom vi (sambon och jag) har våra kort kopplade till samma konto. Köper jag via nätet så syns det ju på utdraget vart köpet är gjort. Finns det någon hemsida med leksaker där man kan ringa och beställa mot postförskott?

• Svar på tråden Sexleksak mot postförskott
  • Anonym (vill med)

vill också veta, så jag puffar lite.
    Vill gärna överaska gubben med lite roliga leksaker

• niiina

Varför inte boka ett sexparty? Jag jobbar med sånt och rekommenderar det helt klart eftersom att det kan vara bra med en grundlig presentation av alla varor innan man tar sitt beslut. Då får man ju även alla produkter levererade hem till en utan kostnad. Ja det är t o m oftast billigare att handla på sexpartyn än i sexbutiker.
    Man kan även köpa mot postförskott hos de flesta homepartyföretagen.

• Anonym

Eftersom hon inte vill avslöja det för sambon så kan det vara jobbigt att ha ett sexparty hemma.

• MARIA99

Övertala en polare att ha party annars *hi hi* har själv varit på 2 & dem är skoj

• silhuett

Man kan handla mot postförskott på i princip varenda sexshop på internet..
    Min favorit är hemsex.com

• Anonym

Om du bokar eller har möjlighet att komma på ett party;
    Beställningarna tas upp i ett enskilt rum, försäljaren har tystnadsplikt,
    produkterna packas i anonyma påsar.

Bor du i gbg-området får du gärna boka genom mig

• jingyang

jag rekomenderar oxå att ha ett party..d e jue bara säga till sambon att du vill ha en tjej k'väll dä du vill bjuda dina närmaste venninor på mat å gott vin..lovar att du inte behöver övertala sambon din att åka bort=)tror kanske i nte att han e så sugen på å vara med på en tjej-kväll=)

• Anonym (mamma)

Det borde även vara diskret på kontoutdraget var man använt kortet, samma som på paketet som du får.
    Men jag vet inte säkert, men det borde vara så!

• MARIA99

Handlade just från lustjakt & då hämta ja ut paktet från Ica. Det var en brun kartong & avsändare var nått gubb namn typ Hans josefsons Ab eller så. Men då betala vi ju kontant..=)

• anci562

Är försäljare o tar gärna emot partyn o möhippor

Svar på tråden Sexleksak mot postförskott