• Gravid 2008

Istället för godispåsar?

Min tös ska ha 10års kalas på en bowlinghall med mat för sina tjejkompisar. Tänkte att det traditionella godisppsen kanske är lite förlegat när man börjar bli större. Vad kan man göra i stället. Kan man köpa mindre små paketet till alla som har kommit i stället de får innan de ska hem?

Kom med förslag.

• Svar på tråden Istället för godispåsar?
  • legomum

Jag tänker goodiebag, förutsatt att man hittar något som passar för temat i kalaset.

• tankfull
    Gravid 2008 skrev 2018-10-14 23:02:18 följande:

Min tös ska ha 10års kalas på en bowlinghall med mat för sina tjejkompisar. Tänkte att det traditionella godisppsen kanske är lite förlegat när man börjar bli större. Vad kan man göra i stället. Kan man köpa mindre små paketet till alla som har kommit i stället de får innan de ska hem?

Kom med förslag.

Tänk dig för innan du lägger ribban för högt nu. Hon fyller bara 10 år så det kan bli många kalas framöver. Jag tycker inte man är så himla stor när man är 10 år... Jag älskar godis och jag är 40+Tungan ute! Du skulle kunna ha en påse med några godbitar och så lite smågrejer från TGR eller miniflaskor med shampo el dylikt. Min dotter fyller 10 och hon och hennes kompisar gillar fortfarande slajm! 
Svar på tråden Istället för godispåsar?