• Kuuusssiiinnn

    Reser till asien! Häng med?

    Hejsan allesammans!!

    Detta blir min första tråd här, är väldigt hypad över vad som kommer skrivas på denna tråd eller jag kanske inte ens får ett svar... vad vet jag, aja jag hade tänkt resa ner till Asien och undrar om det är några andra som ska göra det samtidigt som jag. Detta är första gången jag reser helt själv en längre period, är helt oerfaren men gör detta för att uppfylla mina drömmar, varför helt själv? Och vill inte ha med mig någon jag känner! Själv för att jag vill utvidga mina gränser och gillar att utsätta mig för saker jag inte är van vid, sen varför jag inte vill ha någon jag känner är för att jag som människa utövar mig själv till 100% o använder precis allt jag har , kan ,vet och vill

    Jag tänkte börja i bankok thailand, mycket efter det är oplanerat. Har några ställen jag ska besöka men resan i helhet är helt oplanerad. Jag vill dela min erfarenhet med några/någon. Är du tjej/kille, som är sugen på att dra ner till asien eller har du redan planer att backpacka? Vill du kanske ses, dela erfarenhet? Bara kanse säga hej. Vad vet jag..

    Jag är en kille som är inne på sitt 24:e år i livet. Jag är jordnära, positiv och allmänt nöjd med livet. Gillar att prata och diskutera. med andra ord är jag väldigt öppen Människa och gillar olikheter i människor. Berättar gärna mer om mig under resans gång. Tråden kanske verkar lite luddig men som sagt så har jag aldrigt gjor något liknade förut att skriva forum eller resa helt själv. Känner du dig sugen på att åka, lära känna nya människor? ses där nere? Eller bara skriva en kommentar hook me up!!

    Mvh aka kuuusssiiinnn

Svar på tråden Reser till asien! Häng med?