• Misswww

Rengöringsmedel vagina? Farligt?

Åh jag kommer låta som en idiot kanske är det med

Men var på en toalett med wc duck, som sprutar ut blått rengöringsmedel i toaletten det är alltid i toalettvattnet skulle kissa kommer en hård stråle och splashar rakt upp i vaginan även om det mesta kom utanför.. jag är i vecka 15/16 typ svider några timmar efter men jag är orolig om de är ngn missfallsrisk hur är livmodern för såna här situationer, fattar gifterna i medlet inte är bra oavsett

Men var inte som jag sprutade in ngt med vilja, usch vad jag oroar mig över saker

Får se hur detta går då

• Svar på tråden Rengöringsmedel vagina? Farligt?
  • Djuping
    Misswww skrev 2018-10-17 00:10:06 följande:

Åh jag kommer låta som en idiot kanske är det med

Men var på en toalett med wc duck, som sprutar ut blått rengöringsmedel i toaletten det är alltid i toalettvattnet skulle kissa kommer en hård stråle och splashar rakt upp i vaginan även om det mesta kom utanför.. jag är i vecka 15/16 typ svider några timmar efter men jag är orolig om de är ngn missfallsrisk hur är livmodern för såna här situationer, fattar gifterna i medlet inte är bra oavsett

Men var inte som jag sprutade in ngt med vilja, usch vad jag oroar mig över saker

Får se hur detta går då

Med WC-duck blir det en anka istället för barn.
  • Misswww

Fattar det lät som en dum fråga men pga det svider flerta timmar efteråt började tankarna spinna, vem vet någonting egentligen

Och lär iaf inte bli en anka

• Fia 28

Det kom ju knappast in i slidan, så troligen inget annat problem än att du kan få irriterad hud.

Svar på tråden Rengöringsmedel vagina? Farligt?