Tinder
Hej..
Jo det är så att för ca ett år sedan har vi haft problem med vår relation och allt startade med att det kom fram att frugan flirtade på Snapchat med någon snubbe och vi löste det trodde jag???? Men kort därefter så reser hon bort till en annan snapvän lång sträcka härifrån och dum som jag är kollar jag hennes fb och hennes anledning till resan va inte alls som hon uppgett och jag ringer henne på studs och konfronterar och hon kommer hem dagen efter pga mig säger hon men har kollat med vännen hennes och han körde ut henne. Allt detta har lett mig till att bli väldigt svartsjuk osv och vi har skilt oss sedan dess och är skilda sedan i slutet av augusti nu i år. Det är tänkt att vi skulle få en nystart med allt men hon säger nu att hon inte kan lita på mig nå mer och vill ha separata boenden innan hon är villig att försöka igen att hitta varandra. Så toppen av isberget är igår då min jobbar kompis hittade henne under annat namn men definitivt hennes egna ord osv men hon påstår nu att hon bara vill ha mig men inte kan lita på mig och att det va tjejerna på hennes utbildning som typ tvingat henne att göra en Tinder profil.. jag har kvarsittningsrätt i lägenheten och dum som jag är känner jag fortfarande starka känslor för henne och vill inte slänga ut henne eller så. Vi har skulder båda 2 så att få nytt boende för någon av oss är svårt. Vi har även barn som naturligtvis är inblandade.. Så tankar kring hur jag ska tänka kring allt? Är jag för blåögd och snäll? Ljuger hon kring allt men vet inte hur hon ska lösa situationen själv?