Vet inte hur Upper House Spa är för det har jag inte besökt, men om ni i samband med besök på detta hade tänkt övernatta på Gothia Tovers så rekommenderar jag verkligen inte hoteletl (undantag om man älskar skaldjur så har de visst en fantastisk skaldjursplatå i restaurangen).
Hotellet är inte bra, vi fick rum som inte var riktigt städade, kuddar saknades och vi fick själva gå ned i receptionen och hämta (de skickade inte upp någon med dessa. Vi bodde i dyra rum på 14:e våningen). Städerskan kom och knackade på dörren redan kl 08 och ville komma in och städa, sedan återkom hon en gång i kvarten tills dess att vi lämnade rummet vid halv elva tiden (vi hade varit på konsert kvällen innan så det hade blivit sent). I restaurangen blev vi dåligt bemötta då vi undrade om de inte kunde ordna med något annat, vad som helst, till den personen i sällskapet som var allergisk mot skaldjur (servitören gav oss nästan en utskällning).
Frukosten var blaha blaha och var dessutom uppdukad på dansgolvet vilket innebar att det var superhalt att gå där när man skulle hämta sin mat.
Vet inte var ni bor någonstans, men det absolut bästa spaet jag har varit på (och jag har besökt många) är Kerstin Florians spa ombord på kryssningsbåten Cinderella som går mellan Stockholm och Åland.
Dit återkommer jag gång på gång.