• Anonym (Tord)

Vad är timlönen på Burger King, max, mc Donalds?

Ungefär?

Jag är 34

• Svar på tråden Vad är timlönen på Burger King, max, mc Donalds?
  • Aniiee

HRFs minimikrav på löner för vuxna utan erfarenhet är 124 kr i timmen.

I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Tord)

20 tusen heltid?

• Anonym (Tord)

20 tusen heltid?

• Anonym (Tord)

20 tusen heltid?

• Anonym (Tord)

20 tusen heltid?

• Aniiee
    Anonym (Tord) skrev 2018-10-19 15:47:49 följande:

20 tusen heltid?

Ca, beroende på månad. men 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan, 4 veckor i månaden så blir det ca 19800 kr. FÖRE skatt, då. Efter kommer det hamna på ca 15600 (beroende på kommun)
  • Aniiee
    Anonym (Tord) skrev 2018-10-19 15:47:49 följande:

20 tusen heltid?

Ca, beroende på månad. men 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan, 4 veckor i månaden så blir det ca 19800 kr. FÖRE skatt, då. Efter kommer det hamna på ca 15600 (beroende på kommun)
  • MsM84

Timlön och månadslön är ju olika saker. Enligt kollektivavtalet är heltid 173 timmar/månad, sen tillkommer ju OB. Dock är det inte så lätt att få heltid.

• Anonym (Maria)

Har fått intrycket att en del ser ner på burgarflippare, speciellt på de som är lite äldre och inte har något "riktigt jobb". Jag vet också att många med mig ser upp till dem för att de jobbar och sliter och visar på hög arbetsmoral istället för att sitta hemna och vänta på rätt jobb. Blir glad när jag ser folk över 30 och till och med 50 som jobbar på Max, MsD m.m.

Sorry, o.t.

• Anonym (Tord)
    Anonym (Maria) skrev 2018-10-19 20:24:49 följande:

Har fått intrycket att en del ser ner på burgarflippare, speciellt på de som är lite äldre och inte har något "riktigt jobb". Jag vet också att många med mig ser upp till dem för att de jobbar och sliter och visar på hög arbetsmoral istället för att sitta hemna och vänta på rätt jobb. Blir glad när jag ser folk över 30 och till och med 50 som jobbar på Max, MsD m.m.

Sorry, o.t.

Det är Typ det eller soc för mig nu

Tack

Ska va stolt om jag får det
Svar på tråden Vad är timlönen på Burger King, max, mc Donalds?