• Anonym (Agaton Sex)

    Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?

    Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?

  • Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
  • Anonym (Anonym)

    Mitt är nog 4cm om jag låter det vara. Här många vänner som med har det så ja det.är det. Beror nog på hur mycket testosterom man har bl.a. sen är det naturligt med.

  • Anonym (.)

    Jag har jätte mycket, mörkt grovt långt om jag inte rakar mig i rumpan

  • Anonym (rakar)

    det är lika vanligt som att ha hår under armarna eller på snippan... dock så rakar väl majoriteten sig både där bak och minst bikinilinjen.

  • Celaena

    Haha ja, jag skulle nog säga att så gott som alla kvinnor har mer eller mindre hårväxt i röven, men de flesta rakar eller vaxar.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (G) skrev 2018-10-20 17:59:20 följande:

    Det är nog inte så vanligt.


    Jo det är det.
  • Anonym (Självklart)

    Alla människor har hår i armhålor, runt underliv, mellan skinkor, på armar och ben och i ansiktet. Eller nej. En del lider av sjukdomar som pga detta saknar hår. Men alla andra har. En del väldigt lite och väldigt fjunigt knappt synligt. Andra har betydligt mer och en del har mycket mer. En del har valt att ta bort det permanent, en del kämpar med krämer, hyvlar, vax. Och andra låter det växa fritt.

  • Anonym (Psss)

    Ja det har alla. Vissa till och med så det går ut på skinkorna. Hade en kompis som givk runt med string på landet när vi var några kompisar där på semester. Hon trodde hon var jättesexig (det var killar med ocksp) men är ganska säker på att hon var lyckligt omedveten om att hon var krullig som ett får och det vällde ut på sidorna om stringen. Hehe.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Psss) skrev 2018-10-20 18:38:49 följande:

    Ja det har alla. Vissa till och med så det går ut på skinkorna. Hade en kompis som givk runt med string på landet när vi var några kompisar där på semester. Hon trodde hon var jättesexig (det var killar med ocksp) men är ganska säker på att hon var lyckligt omedveten om att hon var krullig som ett får och det vällde ut på sidorna om stringen. Hehe.


    Mina skinkor är med håriga. Är nog vanligare än man tror
  • Anonym (H)

    Det växer både runt rövhålet, fittan och lite överallt, men inte många kvinnor vågar erkänna det. Jag rakar mitt rövhål samtidigt som när jag rakar fittan och benen, men min sambo är lyckligt ovetandes om att det växer hår där bak. Dumma karlar, haha!

Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?