• kaz

Bra barnvagnsaffär i Stockholm?

Hej,

Är det någon som kan tipsa om en bra barnvagnsaffär i Stockholm med kunnig personal? Jag vill hellre ha kunnig personal än ett stort utbud. Just nu funderar jag ev. på en Bugaboo eller en Teutonia (Fun). Har ni några tips?

• Svar på tråden Bra barnvagnsaffär i Stockholm?
  • enilorac

Jag är inte från Stockholm men tyckte att personalen var kunnig i de två barnvagnsaffärerna på Karlavägen.

Sen kan jag säga att jag bara hört bra om Teutonia Fun. Vi tänkte beställa en sådan men hade inte så gott om tid vad det gällde leveransen, så det blev en annan. Men jag läste mycket om den och den verkar super !

Kram och lycka till !

Caroline

• Monkey Toes

Barnbutiken och Simple World på Karlavägen.

Bonti på Norrtullsgatan.

Alla finns på nätet åxå
    ...har en Bugaboo själv och är SÅÅÅÅÅÅÅ nöjd!

• Stargirl

kaz: Barnbutiken är superkunniga och dom har ju båda modellerna som du efterfrågar

• Angel80

Vi fick jättebra hjälp på barnbutiken på karlavägen.

Bonti är helt underbart men har ingen erfarenhet av hur personalen är. Bara kikat in som hastigast.

• kaz

Tack för tipsen! Ska ta en barnvagnsrepa på lördag

• Maliiiiin

Två butiker med otroligt bra och vänlig service är Simple World på Karlavägen 67 och Barnbutiken på Karlavägen 53. De ligger dessutom väldigt nära varandra! Lycka till och återkom gärna när du varit där och berätta vilka vagnar du fastnat för!

• laura2006

Barnbutiken på Karlavägen är min favorit. Sprall på NK har oxå söta grejer

• kaz

Hej på er,

Var idag på Boonti och Barnbutiken (på Karlavägen). Måsrte säga att det var otroligt duktiga på Barnbutiken Det lutar nog åt en BB medn har ännu inte uteslutit Teutonia Fun. Måste fundera lite till

Svar på tråden Bra barnvagnsaffär i Stockholm?