• Anonym (Klara)

Förlovningsdag

Vi har haft förlovningsdag.

Han glömde den igen. Haha

Jag hade gjort god middag och vi hade en trevlig kväll.

Glömmer era resp era dagar??

Hur känner ni då?

Eller firar ni inte alls utan låter dagen passera??

• Svar på tråden Förlovningsdag
  • Duckan

Tror vi firade vår första förlovningsdag för skojs skull. Sen gifte vi oss, fick ett barn och nu firar vi sånt som hon vill, dvs Alla hjärtans dag, hennes namnsdagar och födelsedag

• Anonym (Gift)

Förlovningsdagen firas inte direkt. Vår förlovning betydde att vi ville gifta oss så vi firar bröllopsdagen. Vi kommer båda två ihåg bröllopsdag och födelsedagar. Vi brukar gemensamt planera hur vi ska fira och min make är istället spontant romantisk i vardagen.

• Bibbidi

Förlovningsdag firade vi nog bara i början, när vi var tonåringar. Nu bryr vi oss inte utan den dagen bara kommer och går. Vi firar inte årsdag heller, kanske något litet bara ibland som att gå ut och käka. Det enda vi firar egentligen är födelsedagar och julafton.

• Anonym (...)

Vi firar endast födelsedag och Jul.

• rocker

Firar och firar. Kan käka god mat och ta ett glas vin hemma..vi har inte gift oss och tänker inte göra det heller. Årsdagen när vi blev tillsammans brukar vi göra samma med. Har varit ihop i 13 år och förlovade i 8.

• Anonym (pappa)

Vi firar inte vår förlovningsdag. Våran bröllopsdag firade vi de första tre åren, sedan firade vi tionde också. Nästa gång blir väl vid tjugonde.

• Plupp73

Firar inte det alls. Däremot är vi dagligen gruvligt tacksamma för att vi har varandra....

Det betyder mer för mig, att man visar kärlek och tacksamhet i vardagen.

• Celaena

Firar inte årsdagar, förlovningsdagar eller bröllopsdagar. Någon av oss brukar komma ihåg det och säga grattis men inte mer än så.

• Wench85

Vi firar inte förlovningsdag. Ibland firar vi bröllopsdag eller dagen vi träffades, om någon av oss råkar komma ihåg det. Facebook memories underlättar det! :D

Svar på tråden Förlovningsdag