Rodnar så oerhört lätt,söker tips!
Jag har alltid haft oerhört lätt för att bli röd i ansiktet, och då menar jag verkligen RÖD. Jag vet att det är vanligt att man själv inbillar sig att man är jätteröd utan att vara det, men i mitt fall blir jag verkligen alldeles tomatröd.
Jag har fått detta påpekat för mig ända sedan barnsben och även nu som snart medelålders och det är lika jobbigt varje gång.
Jag har en "släng" av social fobi och den har ju inte blivit lättare av att jag blir såhär tomatfärgad och ger intrycket av att jag är fullständigt livrädd så fort det handlat om att jag ska säga något på ex ett stort möte. .
Jag har testat gröna krämer som jag hört ska funka men det gör inte ett dugg förutom att jag ser alldeles gul (?) ut i hyn, viket såklart också personer i min närhet reagerat på och trott jag var sjuk
Vad sjutton ska jag göra? Operation har jag funderat på men det verkar tämligen osäkert.
Ni som blir lika röda som jag vad har ni för mirakelkrämer som verkligen täcker det röda utan att man på något vis ser överspacklad ut? Det ska ju liksom funka i vardagen..
Gör absolut inget om det kostar en slant så länge det funkar!